کد خبر: ۸۸۶۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱ 12 August 2020

مدیر روابط عمومی شرکت منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد از ملاقات مجازی مردم با وزیر نیرو خبر داد و گفت : هم‌زمان با هفته دولت، مقام عالی وزارت نیرو با حضور در پخش زنده شبکه ویدئویی آپارات به سوالات و مشکلات مردم پاسخ می‌دهد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سیدجواد رامی با اعلام این خبر اظهار داشت : ملاحظات بهداشتی مرتبط با شیوع ویروس کرونا و هشدارهای ستاد ملی مقابله با کرونا باعث شده تا در هفته دولت امسال، بسیاری از برنامه‌ها مردمی وزرا و مسئولان اجرایی کشور تحت تاثیر این موضوع قرار گیرد.
وی افزود: از این رو، روابط عمومی وزارت نیرو درصدد است تا این حضور و پاسخگویی مسئولان به مردم را در بستر فضای مجازی و به صورت آنلاین اجرایی کند.
روابط عمومی شرکت منطقه ای استان اظهار داشت: بر همین اساس، رضا اردکانیان، وزیر نیرو در روز چهارشنبه 5 شهریورماه ساعت 14 با حضور در پخش زنده شبکه ویدئویی آپارات به سوالات دریافت شده از سوی مردم پاسخ خواهد داد.

سیدجواد رامی افزود : از تمامی هم‌وطنان در سراسر ایران اسلامی دعوت می‌شود تا سوالات و مسائل خود را در زمینه آب و برق در قالب فایل ویدئویی یک دقیقه‌ای از تاریخ 22 مردادماه تا یکم شهریورماه از طریق لینک Pr.moe.gov.ir به روابط عمومی وزارت نیرو ارسال فرمایند.
وی در پایان گفت : لینک پخش این برنامه متعاقبا اعلام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار