نا آگاهی و بی برنامگی در حلقه مشاوران و تصمیم گیران و خود این دو نماینده تا انجا مشهود است که باید گفت : با وجود همسو بودن اکثریت نمایندگان با دو نماینده استان (اصولگرایی) گویا این دو نفر به طور کلی از چرخه تصمیم گیری های گروه اکثریت همسو خارج هستند و کوچکترین نقشی برای آن ها تعریف نمی کنند!
کد خبر: ۸۸۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ 12 August 2020
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شب گذشته ، مهدی روشنفکر و سید محمد موحد دو نماینده کهگیلویه و بویراحمد دیداری با سرپرست وزارت صمت داشتند که در رسانه های کهگیلویه و بویراحمد بازتاب زیادی داشت .
آنچه که در رسانه های همسو با این دو نماینده به وفور منتشر شد با تیترهایی همراه بود که عمدتا درخواست ها یا اهداف بعدی آن ها را که نیازمند همراهی وزیر بود در پی داشت!
دیدار با سرپرست وزارت صمت
این رسانه ها نوشتند ، سید محمد موحد نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در این دیدار بیان داشت: وزارت صنعت معدن و تجارت می تواند نقش عظیمی در توسعه و پیشرفت مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد.
موحد تصریح کرد: ضروری است هر چه سریع تر وضعیت واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل تعیین تکلیف شود تا گوشه ای از مشکلات اشغال جوانان در آن مناطق حل کند.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس گفت: سه شهرک صنعتی در کهگیلویه بزرگ وجود دارد و فقط شهرک بردیان در شهرستان چرام از مجموعه ۲۰ طرح موجود ۵ طرح آن فعال است ، و انتظار می رود این وزارت خانه تمامی تلاش خود را برای فعال سازی این واحد ها انجام دهد.
موحد تاکید کرد: برخی شهرکهای صنعتی در شهرستان کهگیلویه نیز زیر ساخت های آن تکمیل شده و آماده سرمایه‌گذاریست .
نماینده کهگیلویه بزرگ افزود: شهرک صنعتی خلیج فارس شهرستان بهمئی متاسفانه غیرفعال می باشد و انتظار می رود سرمایه‌گذارن توسط این وزارتخانه به سمت این مجموعه سوق داده شوند.
مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد و دنا هم خواستار حضور و سرمایه گذاری سازمان‌های توسعه‌ای از جمله ایدرو و ایمیدرو شد و افزود: وزارت صمت در زمینه تامین کامیون مورد نیاز کارخانه سیمان مارگون همکاری لازم را داشته باشد.
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در این نشست از مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خواست در نیمه دوم شهریور با حضور نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد وضعیت واحدهای صنعتی در شهرک‌ها را بررسی و تعیین تکلیف کنند.
مدرس خیابانی بیان کرد: امیدورام تا پایان امسال برخی از واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل این استان به چرخه تولید باز گردد.
عجله روشنفکر و موحد و دیداری که باید تکرار شود!  اهدافی که سوخت!
 
دیداری که باید تکرار شود!
امروز مدرس خیابانی بنابر اعلام قبلی به مجلس آمد و علیرغم حضور جهانگیری برای کمک به وی اما نهایتا مدرس خیابانی رای اعتماد را از همفکران اکثریت روشنفکر و موحد در مجلس کسب نکرد و با وزارت صمت خداحافظی کرد !
دیدار با سرپرست وزارت در زمانی که وی فردای دیدار باید به صحن مجلس بیاید و برای ماندن یا نماندنش در این جایگاه تصمیم گیری شود نشان دهنده نوعی رفتارهای بی برنامه و هیجانی در اردوگاه این دو نماینده استان است ! چرا که اگر بنابر آنچه که معمول لابی گری هاس است بود ، می بایست معمولا این گونه معملات ! در خفا صورت گیرد تا از تبعات آن مانند آنچه امروز رخ داد جلوگیری می شد !
از طرف دیگر نا آگاهی و بی برنامگی در حلقه مشاوران و تصمیم گیران و خود این دو نماینده تا انجا مشهود است که باید گفت : با وجود همسو بودن اکثریت نمایندگان با دو نماینده استان (اصولگرایی) کویا این دو نفر به طور کلی از چرخه تصمیم گیری های گروه اکثریت همسو خارج هستند و کوچکترین نقشی برای آن ها تعریف نمی کنند!
با توجه به تیترهای رسانه های همسو با این دو نماینده مشخص بود که دو نماینده هدف خاصی در استان را برای تغییر و تحول پیگیری کرده اند که با توجه به نا آگاهی آنان از اتفاقاتی که قرار بوده امروز در مجلس پیش آید هرچند پیش بینی آن برای غیر نمایندگان هم تقریبا محتمل بود ! دو نماینده استان باید دوباره برنامه ریزی برای دیداری مجدد با سرپرست یا وزیر جدید صمت انجام دهند چرا که نتایج دیدار دیشب از لحاظ سیاسی سوخته است ! 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دهدشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
در اینکه از چرخه تصمیم گیری خارج هستند شکی نیست.
و بسیار عالی گفتی که این دیدارها می بایست در قالب لابی و در خفا انجام شود
اما اینکه رسانه های حامی در بوق و کرناش می کنند و بر طبل آن می گویند!!!! از دو حالت خارج نیست:
یا بیرون گود هستند و بی اطلاع و کم تجربه، یا هم با اطلاع مطلب می زنند چون خوراک رسانه ای در قالب عملکرد نماینده شان ندارند بنابراین ناچارند از کاه کوه بسازند تا شاید اندکی از فشار حاصله ولو بصورت کاذب کاسته شود.
منصف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
اتفاقا حق آقای مدرس خیابانی بود که وزیر شود هر چند نباید روحانی حکم وزیر قبلی را لغو می کرد اما مدرس خیابانی یک جوان آینده دار بود که احتمالا مجلس به خاطر اینکه کنکور به تعویق نیافتاد مجلس به ایشان رای نداد و گرنه هرکس را روحانی به این مجلس معرفی کند بهتر از مدرس خیابانی نخواهد بود در ضمن موحد و روشنفکر از نمایندگان اصول گرا داری فکر هستند که خودشان تصمیم می گیرند.و تشخیص دادند که به ایشان رای دهند هر چند شاید هم رای نداده باشند شاید آن تصویر رایزنی باشد و شاید هم مربوط به رای دادن نباشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار