رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام اول بخش ویژه اولین جشنواره بین المللی فیلم های یک دقیقه ای قرنطینه توسط این مرکز خبرداد.
کد خبر: ۸۸۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 10 August 2020

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام اول بخش ویژه اولین جشنواره بین المللی فیلم های یک دقیقه ای قرنطینه توسط  این مرکز خبرداد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شریف اسلامی گفت: فیلم انیمیشن "بمب" از تولیدات حوزه هنری استان به کارگردانی حمید شیرمردی در اولین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه یک دقیقه قرنطینه عنوان نخست را کسب کرد.
وی بیان کرد: این فیلم در قالب انیمیشن به تهدیدات ویروس کرونا برای جامعه و لزوم فاصله گذاری اجتماعی می پردازد و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تولید شده است.
اسلامی اظهار داشت: آئین اختتامیه این جشنواره با حضور هنرمندان و مسئولان شهرداری تهران در برج میلاد برگزار شد و این فیلم در میان 86 فیلم راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره  توانست مقام اول و لوح طلایی جشنواره را از آن خود کند.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: رضا بنفشه خواه، سعید سلطانی، وحید موساییان، غلامحسین شاه علی ، سیروس کهوری نژاد، آزیتاموگویی ، ساغر خواجه امیری داوری این جشنواره را بر عهده داشتند.
وی افزود: فیلم بمب پیش از این به همراه 8 فیلم دیگر از حوزه هنری استان بخش مسابقه جشنواره فیلم کووید 19 هندوستان راه یافته و در آن کشور به نمایش درآمده بود.
اسلامی همچنین کسب مقام اول بخش انیمیشن جشنواره هند توسط فیلم «چرت و پرت» و راه یابی فیلم« پاکبان ضد ویروس نیست» به جشنواره فیلم انگلیس را از دیگر موفقیتهای هنرمندان فیلمساز استان در سال جاری عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار