کد خبر: ۸۸۴۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ 06 August 2020
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت بیماری کرونا در شهرستان بویراحمد ابراز نگرانی کرد و از مردم خواست برای قطع زنجیره این بیماری بیشتر رعایت کنند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، محمدمهدی بانشی در خصوص وضعیت کرونا در شهرستان‌های استان گفت: مردم در شهرستان گچساران پروتکل‌ها را به خوبی رعایت کردند، از وضعیت شهرستان بویراحمد نگرانیم و احساس خطر می‌کنیم چرا که با توجه به جمعیت زیاد احتمالا افزایش تجمعات وجود دارد.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در دو هفته گذشته شاهد کاهش سیر صعودی ابتلا به کرونا بودیم اما متاسفانه پس از دو هفته ابتلا به این ویروس افزایش داشته و در این هفته هم به احتمال خیلی زیاد افزایش مبتلایان را خواهیم داشت، از مردم استان خصوصا شهر یاسوج تقاضا دارم همکاری بیشتری برای رعایت پروتکل‌ها داشته باشند، رعایت پروتکل‌ها تا 80 درصد لازم اما کافی نیست.
وی بیان کرد: برای رعایت پروتکل‌ها در گیم‌نت‌ها و تاکسی‌های درون شهری و برون شهری با مشکل مواجه هستیم البته در روز گذشته 3 گیم‌نت و باغ متخلف را تعطیل کردیم.
این مسوول با اشاره به اینکه با توجه به تعطیلی تالارها برگزاری مراسمات عروسی در خانه‌ها در افزایش تعداد مبتلایان بی‌تاثیر نبوده، گفت: زمانی غربالگری در مبادی ورودی شهرها جزء برنامه‌ بود اما در حال حاضر که بیماری وارد استان شده بستن مبادی وردی شهرها کار بی‌فایده‌ای است .
وی با اشاره به اینکه پلاک اکثر مردم کهگیلویه و بویراحمد متعلق به سایر استان‌ها است و همین موضوع شناخت بومی و غیربومی را مشکل کرده گفت: مراکز تفریحی، باغ‌های غیرمجاز تعطیل شده و برق پارک‌ها خاموش شدند ضمن اینکه از مردم تقاضا داریم خودشان رعایت کنند.

برچسب ها: محمد مهدی بانشی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار