کد خبر: ۸۸۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶ 06 August 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت .
متن پیام:
هفدهم مردادماه یادمان شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار ، یادآور رشادت ها و مجاهدت های زنان و مردان با بصیرتی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده اند .
روز خبرنگار روز مجاهدانی است  که قلم را سلاح و رسانه را سنگر دفاع از استقلال ، آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‏گر جهانی قرار داد ه اند
خبرنگاران  وجدان بیدار جامعه و تصویرگرحواد ث زمانه اند. بصیرت افزایی و ارتقاء سطح آگاهی جامعه مهمترین دغدغه‌ این اندیشمندان صاحب قلم است.
 وظیفه خطیر و حساس خبرنگاری و اطلاع رسانی، در توسعه فرهنگی جامعه و بسترسازی پیشرفت همه جانبه نقشی ارزشمند و بی بدیل دارد.
 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای والا مقام  حوزه خبر و اطلاع رسانی بویژه شهید صارمی ،فرارسیدن این مناسبت مبارک را به همه صاحبان قلم و اندیشه، اصحاب رسانه و مطبوعات ، خبرنگاران خبرگزاریها  و فعالان فضاهای مجازی تبریک و شادباش می گویم و توفیقات روز افزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی‌ بخشی و اطلاع‌رسانی از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.                                      
حسین کلانتری استاندار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار