در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد :
در پی لغو آزمون راهبران آموزشی تربیتی مناطق و شهرستان های مختلف استان ، مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۸۸۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱ 04 August 2020

در پی لغو آزمون راهبران آموزشی تربیتی مناطق و شهرستان های مختلف استان ، مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، بنابر برنامه قبلی اعلام شده آزمون انتخاب راهبران آموزشی باید چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه در شهرستان ها برگزار می شد که امروز اعلام شد این آزمون لغو گردیده است.
در خصوص علت لغو این آزمون گفته شد که به دلیل تشدید وضعیت شیوع کرونا در استان این آزمون لغو گردیده است.
بنابر آنچه که این روزها مطرح است برگزاری هر گونه آزمونی در شرایطی که باعث ایجاد تجمع شود ممنوع و در صورت ضرورت انجام باید از ستاد مقابله با کرونا مجوز رسمی برگزاری دریافت شود.
عصر امروز و در حاشیه نشست ستاد استانی مقابله با کرونا مدیر کل آموزش و پرورش استان در خصوص دلیل لغو این آزمون به تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت : ستاد استانی مقابله با کرونا اخیرا مصوب کرده که همه آزمون ها باید از این ستاد مجوز برگزاری دریافت کنند که در این زمینه برگزاری آزمون راهبران آموزشی ، تربیتی هم باید روند مصوب شده را طی کند.
زارع پور در خصوص چرایی لزوم برگزاری این آزمون هم گفت : این موضوع مستقیما از وزارت اعلام شده و لازم الاجرا است و نمی توان آن را برگزار نکرد.
توضیح مدیر کل آموزش و پرورش در خصوص لغو آزمون راهبران

وی در خصوص زمان مجدد برگزاری هم اظهار داشت : زمان دقیق آزمون مشخص نیست اما سعی می کنیم با گرفتن مجوز از ستاد استانی مقابله با کرونا و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی طی هفته آینده و با رعایت همه پروتکل های اعلامی مسئولین بهداشتی ، این آزمون را برگزار کنیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد : در شرایط فعلی اولویت سلامت تک تک افراد است ضمن اینکه اخیرا همه دستگاه ها مکلف به تبعیت از تصمیمات ستاد ملی کرونا و همچنین ستادهای استانی مقابله با کرونا هستند و در این زمینه آموزش و پرورش تمام نکات بهداشتی و پروتکل ها را برای خود و مجموعه تحت مدیریت الزامی می داند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
حتما این نقشه بوده میخان کسانی را خودشون بدون ازمون جایگزین کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار