امام جمعه ارومیه،
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در دیدار با رییس و مدیران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و نیز ممنوعیت اجتماعات تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷ 04 August 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی گفت: اما نباید تعارضی در این پیام‌ها و اجرای آن وجود داشته باشد و اینگونه نباشد که فاصله‌گذاری‌ها و محدودیت‌ها در برخی جاها رعایت شود و در برخی رعایت نشود.


 اوافزود: اطلاع رسانی از طریق روحانیون نیز به مردم موثر خواهد بود و می توان از این ظرفیت نیز بهره برد.


وی با قدردانی از تلاش کارکنان بهداشت و درمان در مبارزه با بیماری کرونا اضافه کرد: کادر درمانی بسیار خوب عمل کردند که این امر، جایگاه این قشر را بین مردم بسیار ویژه کرده است.


وی بیان کرد: عنوان شهدای راه سلامت از سوی مقام معظم رهبری به عزیزانی که جان خود را در این راه فدا کردند، افتخاری بس بزرگ است و خداوند متعال نیز جبران این تلاش‌ها را خواهد کرد.



جانشین قرارگاه دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی هم با اشاره به کاهش روند بستری بیماران کرونایی در استان گفت: با این وجود نباید فریب این کاهش را بخوریم و باید موارد بهداشتی به طور کامل در جامعه رعایت شود.


ایرج محبی افزود: این روند کاهشی با رعایت موارد بهداشتی و پروتکل های تعریف شده پیشگیرانه به دست آمده و باید با همه توان در راستای تداوم این روند تلاش  کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار