خادم : تاکنون، گازرسانی به بیش از یکصد و 98 هزار مشترک گاز طبیعی در سطح استان کهگیلویه صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۸۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷ 04 August 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، رحمن خادم مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه نشست مجمع سالیانه این شرکت که در سالن کنفرانس شهید رجایی ستاد شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار داشت: در سال 98 ، ۱۰ هزار و 300 مشترک به جمع مشترکین گاز استان کهگیلویه و بویر احمد افزوده شده است.
وی افزود: گازرسانی به مناطق صعب‌العبور قلعه‌رئیسی، دیشموک و 149 روستای اطراف و عبور از مناطق کوهستانی، رودخانه‌های دائمی و فصلی و بهره مندی 10 هزار خانوار از نعمت گاز، از افتخارات شرکت گاز استان کهگیلویه و بویر احمد در سال 98 بوده است.
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود با بیان این که 4 هزار و 326 کیلومتر شبکه گاز در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده، افزود: از این میزان، 21 کیلومتر در بخش شهری و 291 کیلومتر در بخش روستایی است که در سال 98 اجرا شده است.
به گفته خادم، هم اکنون 100 درصد جمعیت شهری و 80 درصد جمعیت روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز برخوردار هستند.
وی با اشاره به اهمیت جایگزینی سوخت‌های میان تقطیر با گاز طبیعی عنوان کرد: در سال 98، کاهش یک میلیون و 826 لیتر فرآورده نفتی با گازرسانی به یک مرکز درمانی،2 مرکز ورزشی، 2 مرکز اقامتی گردشی و 28 مرکز تولیدی و صنعتی را شاهد بوده ایم.
مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مصرف گاز در سال 98 گفت: میزان مصرف گاز طبیعی در استان کهگیلویه در سال گذشته بیش از 610 میلیون مترمکعب بوده که نسبت به سال 97، 10 درصد افزایش داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار