کد خبر: ۸۸۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶ 04 August 2020

پایش سلامت عشایر اقدام شایسته بهداشت و سلامت لنده+تصویرشبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده با اعزام تیم سلامت خود به منطقه عشایری کوه سیاه به صورت رایگان اقدام به ویزیت و توزیع رایگان دارو نموده است.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان لنده، مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده گفت: در راستای خدمت رسانی بهتر به مناطق محروم و عشایری تیم سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی لنده متشکل از پزشک، ماما، بهداشت، دارویار به منطقه عشایری کوه سیاه اعزام و به ویزیت رایگان بیماران پرداختند.

مهندس نورمحمد نعمتی افزود: با توجه به مصوبه شورای سلامت به منظور پایش و ارزیابی هرچه بهتر بیماری ها بخصوص کرونا ویروس جهت مراجعه کمتر به شهر و ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی و به منظور ارائه خدمات بهتر تیم سلامت مرکز جامع سلامت شهری روستایی به منطقه عشایری کوه سیاه اعزام و به ارائه خدمات متنوع بهداشتی و درمانی رایگان پرداختند که علاوه بر وزیریت رایگان داروهای ضروری نیز در اختیار بیماران قرارگرفته است.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف اعزام این تیم بحث غربالگری افراد از لحاظ کرونا، کنترل و ارزیابی وضعیت بیماران فشارخون بالا، دیابتی، زنان باردار، بررسی و آموزش های لازم در زمینه های مختلف بهداشتی به عشایر است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده اذعان داشت: بحث ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم به خصوص جامعه عشایری از مهمترین وظایف متولیان حوزه سلامت است.

پایش سلامت عشایر اقدام شایسته بهداشت و سلامت لنده+تصویر

پایش سلامت عشایر اقدام شایسته بهداشت و سلامت لنده+تصویر

پایش سلامت عشایر اقدام شایسته بهداشت و سلامت لنده+تصویر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار