کد خبر: ۸۸۳۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴ 03 August 2020
یکی از این خدمات که مردم استان در سنوات گذشته از آن بی بهره بودند، سامانه ارتباطی مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه یا همان تلفن گویای 129 بود.
خدمتی در استان، که با تأکیدات رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و تلاش های فنی همکاران در معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان به بار نشست و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، از این به بعد می توانند از خدمات این سامانه بهره مند گردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دکتر حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان در به انتظارات مقام معظم رهبری از قوه قضائیه پرداخت و اظهار کرد: در آغاز دوره ریاست حضرت آیت اله رئیسی بر قوه قضائیه، یکی از توصیه های مقام معظم رهبری، ایجاد تحول و نوآوری در قوه قضائیه در همه­ ی ابعاد آن بود.
وی افزود: یکی از اضلاع این تحول، دسترسی مردم به سامانه های قوه قضائیه در سراسر کشور برای طرح پیشنهادات و انتقادات مردمی بود.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی سامانه ی ارتباطی 129 را خدمتی دیگر از سوی قوه قضائیه به مردم استان در راستای توسعه­ی قضایی عنوان و اظهار داشت: سامانه ارتباطی 129 به صورت تلفن گویا از جمله این موارد بود که در استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی نشده بود.
مقام ارشد قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در همین زمینه اظهار کرد: سامانه 129 یکی از راه های ارتباطی مردم با ریاست قوه قضائیه به منظور ارائه پیشنهادات و انتقادات و مطرح نمودن مشکلات و پیگیری آن است.
دکتر نگین تاجی در ادامه با اشاره به این که این سامانه در استان تا قبل از این، وجود نداشت، افزود: در ابتداء از همکارانم در معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر می کنم که با  همه ی تنگناهایی که وجود داشت خدمتی دیگر از میان خدمات قضایی را جهت تسهیل ارتباط مردم با ریاست معزز قوه قضائیه، در استان هموار نمودند.
وی گفت: مردم شریف استان می توانند بدون نیاز به گرفتن کد، شماره 129 را با تلفن های ثابت و همراه شماره گیری و موارد خود را مطرح نمایند.
رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: قوه قضائیه و دستگاه قضایی در استان تمام تلاش خود را به منظور ارائه خدمات بیشتر قضایی به مردم، بکار خواهد بست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار