فرمانده تیپ همیشه سرافراز 48 فتح در بین ورزشکاران تک تیر انداز کهگیلویه و بویراحمدی که خود را برای حضور در مسابقات ملی و بین المللی آماده می کنند حضور یافت و با آنها به گفت و گو پرداخت .
کد خبر: ۸۸۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱ 02 August 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان با حضور در ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای یاسوج  با ورزشکاران تک تیرانداز کهگیلویه و بویراحمدی  رو در رو سخن گفت و اظهار داشت: از اینکه فرصتی پیش امد تا در خدمت قهرمانان هم استانی باشم بسیار خوشحال و خرسندم، قهرمانانی که ما همیشه می خواهیم پهلوان باشند و مرام فتوت، جوانمردی و پهلوانی را که همه ما از مولای متقیان علی (ع) آموختیم و خواهیم آموخت را داشته باشند.
وی ابراز داشت: در دنیای امروز ورزش جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و خود به خود پا را از مرزها فراتر گذاشته، فراملی و فرامرزی شده و جایگاه ویژه ای را در سطح جها پیدا کرده است و ورزش همگانی نیز نقش بسیار مؤثر برای سلامتی جامعه ما دارد.
فرمانده تیپ 48 فتح  با اشاره به اینکه  ورزش نشاط و غرورملی را در میان نسل جوان دو چندان می کند که موضوع بسیار حائز اهمیت است.

سردار حکمتیان اظهار داشت: در ورزش باید فاقت و  رقابت وجود داشته باشد، و در عین حال تلاش کرد تا ورزش قهرمانی و پهلوانی شکل گیرد .

وی گفت: وحدت، اعتماد،کمک به یکدیگر و دست یکدیگر را گرفتن، بزرگترین عاملی است که ما را به پیروزی می رساند.

فرمانده تیپ 48 فتح برای ورزشکاران تک تیرانداز استان آرزوی موفقیت کرد و گفت: امید وارم بتوانید روحیه امید و نشاط را در میان همکاران و مردم بیشتر کنید چرا که راهی طولانی در پیش داریم.

سردار حکمتیان با اشاره به اینکه در صحنه ورزش صرفا پیروزی ملاک نیست گفت: مسائل فرهنگی، اخلاقی و خود باوری مد نیز نظر بوده و  همه ورزش خود باوری است.

وی خطاب به ورزشکارن تک تیر انداز استان ابراز داشت: شما بدانید در همه رشته های ورزشی اگرخود باوری بیاید پله های صعود را طی خواهیم کرد و هیچ تردیدی نداشته باشید خداوند استعداد، ذوق، برادری و همکاری را به ما ایرانی ها داده است.

فرمانده تیپ 48 فتح  گفت: ورزش ترکیبی از قدرت بدنی، آموزش، تکنیک، دست به دست دادن در یک میدان و در کنار هم قرار گرفتن است و بعد هم از باور آغاز می شود.

سردار حکمتیان در این دیدار پای درد دل های ورزشکاران تک تیرانداز نشست و گفت: از ورزشکاران همیشه قهرمان استان حمایت خواهیم کرد و امیدواریم بتواینم از نظرها و پیشنهادهای آنها بهره لازم را ببریم.

در پایان این دیدار نیز نماز جماعت با حضور ورزشکاران برگزار شد و پس از آن نیز  از طرف مسئول تربیت بدنی سروان سخنور هدایای ورزشی به این ورزشکاران اهدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار