وی یکی از چهره های سیاسی گچساران است که مورد حمایت تاجگردون بوده و زمزمه هایی مبنی بر نامزدی وی برای انتخابات میان دوره ای حوزه گچساران و باشت به گوش می رسد.  
کد خبر: ۸۸۲۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳ 01 August 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عبدارحیم رحیمی فرماندار سابق گچساران و فرماندار فعلی بروجرد در استان لرستان با انتشار نامه ای از مردم حلالیت طلبید
متن نامه رحیمی : 
پروردگارا تو را حمد و سپاس که توفیق خدمت بیش از ۳۵ سال از عمرم و همشهریان و هموطنان عزیزم را به من عنایت فرمودی و اینک با افتخار و سربلندی آماده خداحافظی و در آستانه بازنشستگی خداوند را سپاسگزارم که مرا لایق خدمت به هموطنان عزیزم دانسته و از درگاه ایزد منان عاقبت بخیری برای خود و هموطنانم را آرزومندم ، بدینوسیله از تمام عزیزان طلب حلالیت و بخشش می نمایم.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رحیمی یکی از چهره های سیاسی گچساران است که مورد حمایت تاجگردون بوده و زمزمه هایی مبنی بر نامزدی وی برای انتخابات میان دوره ای حوزه گچساران و باشت به گوش می رسد.
 
فرماندار سابق گچساران از مردم حلالیت طلبید
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید محمد حسینی بیاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
جمالی ننگت باد خواهشا دست از سر این مردم شریف بردار با اون فرماندارات بنازیم و وان مدیرا زیر دستت بنازیم که فقط به دنبال پر کردن جیب خودشون و دویتانشون هستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار