خبر تابناک درست از کار در آمد؛
باید دید آرمان حسنی چه سیاستی را در مواجهه با این تخلفات خواهد گرفت، قطعاً عملکرد وی توسط جریانات مطالبه‌گر و عدالت طلب رصد خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۰۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲ 27 July 2020

به گزارش «تابناک»؛ همانگونه که پیش از این تابناک کرمان اعلام کرده بود بالاخره افضلی معاون سابق استانداری البرز بدون هیچگونه سابقه مرتبطی با حمایت یکی از نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی بر کرسی هیأت مدیره شرکت ملی مس تکیه زد و محمدی انارکی که کمتر از یک ماه از انتصابش بعنوان رئیس هیأت مدیره می‌گذرد بعنوان معاون پارلمانی وزیر منصوب شد.

افضلی آمد محمدی انارکی رفت/ آرمان حسنی جایگزین موسوی

این انتصاب به معنای رفتن انارکی از هیأت مدیره مس خواهد بود چون با توجه به قانون ممنوعیت عضویت هم‌زمان اعضای هیأت مدیره‌ها و مقامات دستگاه‌های اجرایی انارکی امکان ماندن در این مسئولیت را ندارد و دوباره مسابقه نمایندگان جهت انتصاب فرد جدید آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط:

بزودی افضلی عضو هیأت مدیره شرکت مس می‌شود

موفق ترین شرکت صنایع معدنی کشور

از عبدالباسط محقق، أحد علیخانی و حیدر ضیغمی گزینه‌های محتمل جایگزینی انارکی در هیأت مدیره یاد می‌شود

از سوی دیگر آرمان حسنی معاون منابع انسانی شرکت مس به زودی جایگزین موسوی مدیر عامل مؤسسه صندوق بازنشستگی مس خواهد شد. طی ماه‌های اخیر تخلفات صورت گرفته در شرکت‌های وابسته به موسسه صندوق بازنشستگی مس خاصه شرکت‌های ساختمانی کرمانیان و شرکت ملی پسته ایرانیان محل اعتراض جمعی از بازنشستگان و جریانات عدالت طلب شده بود. تا جایی که موسوی با انتشار فایل صوتی پاسخ محتاطانه‌ای به این شبهات داده و اعلام نمود نهادهای نظارتی در حال بررسی موضوع هستند.

باید دید آرمان حسنی چه سیاستی را در مواجهه با این تخلفات خواهد گرفت، قطعاً عملکرد وی توسط جریانات مطالبه‌گر و عدالت طلب رصد خواهد شد.

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار