کد خبر: ۸۷۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱ 12 July 2020
فرماندار گچساران با تاکید بر اینکه آرامش در این شهرستان حاکم است، گفت: انتشار هرگونه عکس و فیلم توسط رسانه‌های بیگانه از ناامنی کذب است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از تسنیم ، 18 تیرماه اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران در مجلس مطرح و مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت  نمایندگان مجلس شورای اسلامی به اعتبارنامه منتخب گچساران رأی ندادند و وی از حضور در مجلس جا ماند.
 رأی‌گیری درباره گزارش کمیسیون تحقیق در این روز با شرکت 251 نماینده مجلس به‌صورت مخفی برگزار شد و 102 نماینده به اعتبارنامه منتخب گچساران رأی مثبت، 128 نماینده رأی مخالف و 21 نماینده رأی ممتنع دادند.
رد اعتبار نامه منتخب مردم گچساران و باشت دستمایه جوسازی و دروغ‌پردازی رسانه‌های بیگانه قرار گرفت تا جایی که با انتشار برخی تصاویر و فیلم‌ها سعی داشتند اینگونه وانمود کنند که ناامنی و اغتشاشی در پی این ماجرا در گچساران به وجود آمده در حالی که آرامش بر فضای این شهرستان حاکم است.
فرماندار گچساران در پی جوسازی رسانه‌های بیگانه، انتشار این‌گونه اخبار، فیلم و عکس را ادامه دشمنی غربی‌ها دانست و تاکید کرد: گچساران‌ هم‌اکنون در یک فضای کامل آرام به‌سر می‌بر‌د و هرگونه خبر مبنی بر وجود ناامنی در این شهرستان کذب محض است.
علی خوان‌پایه با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در گچساران نیست، افزود: هر فیلم و عکسی که ضدانقلاب منتشر کرده کذب بوده و فضا به صورت کامل در این روزها آرام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار