مدیرعامل جدید آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت : سازگاری با کم آبی و مدیریت یکپارچه منابع آب از اولویت‌های کاری شرکت آب منطقه ای خواهد بود .
کد خبر: ۸۷۴۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴ 12 July 2020

مدیرعامل جدید آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در آئین معارفه خود که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران برگزار شد، به اولویت‌های کاری شرکت پرداخت و اظهار کرد: یکی از سیاست‌های ابلاغی و مورد توجه وزارت نیرو، مباحث مربوط به سازگاری با کم آبی است که ان شاء الله با برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلندمدت، این موضوع رصد و محقق خواهد شد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، رسول فرهادی افزود : پیشبرد اهداف و سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی، اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید، مدیریت منابع آب به صورت بین حوزه‌ای، تعیین و اجرای پروژه و طرح‌های نیمه تمام، تعامل با مجموعه مدیریت اجرایی استان ، همکاری و هماهنگی مجمع نمایندگان استان، استفاده از ظرفیت‌های کلیه دستگاه‌های اجرایی، پویش هر هفته الف – ب – ایران، از دیگر اهداف و اولویت‌های کاری این شرکت خواهد بود.
وی با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید، اظهار کرد: قطعاً پروژه‌ها و طرح‌های شرکت آب منطقه‌ای منطبق با فرمایشات مقام معظم رهبری و در راستای توسعه استان طراحی و اجرا خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان در پایان صحبت‌هایش از وزیر نیرو ، معاونین و مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران ، بخاطر حسن اعتماد تقدیر و تشکر کرد .
گفتنی است : وزارت نیرو مدیران عامل خود را از طریق فراخوان عمومی و اجرای طرح شایسته گزینی انتخاب می کند که در نهایت طی مصاحبه تخصصی با وزیر به استان معرفی می شود که این شیوه مورد استقبال مردم و سایر وزارت خانه ها قرار گرفت .
رسول فرهادی مدیر دفتر مهندسی رودخانه، مدیر دفتر حفاظت، مدیرگروه مشارکت‌های مردمی، نماینده مجری طرح ملی مطالعه رودخانه، کارمند نمونه شرکت آب منطقه‌ای و شش سال معاونت حفاظت و بهره برداری آب را در کارنامه مدیریتی خود دارد.
وی همچنین دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران اهواز و کارشناسی ارشد از دانشگاه یاسوج است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار