ایا با اندک مبلغی از اختلاسهای چند صد هزار میلیاری که اقاها و اقازاده های جیب گشاد و جیب پرناشدنی که هرساله از بیت المال می قاپند پل های نیمه کاره ی ۸ سال پیش لوداب من تکمیل نمیشد ؟ایاآب شرب بهداشتی به مردمان محروم لوداب نمی رسید؟ و دهها آیای دیگر؟
کد خبر: ۸۷۳۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵ 11 July 2020





به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی عزت خواه از مخاطبان طی یادداشتی نوشت : محرومیت و مظلومیت لوداب من ناشی از نگاهِ از بالا به پایینی است که مسئولین کشوری و استانی هرگز به خود اجازه نداده اند با خودروی سایپا و لندرور و پیکان به مورنا و کُلمک و چهل دختران و شهدالی و تنگ ناکمین و پاتاوه گلال و چال شاهین بروند تا به عمق فاجعه پی ببرند.
از بیابانهای دشت لوت وکویرهای قم سخن به میان نمی اورم .
از لوداب ،سرزمین دهها شهید و جانباز و ازاده و ایثارگر ، سرزمین تفکرات بسیجی در کلام و روحیه جهادی خالصانه در عمل ،سرزمین معراج شهدا ،سرزمین ولایت جوانمردان و جوانمردان ولایی در عرصه های عبادی وسیاسی.
سرزمین کوههای نام اشنای نیل و چنگ و گوراسپیدِ ازنفس افتاده،
سرزمین نخبگان و نام اوران شهیر استانی و کشوری .
در اداور نه چندان دور نیاکان ما در کپر و چادر،خونه های خشتی وگِلی سکنی می گزیدند اما اکنون بعداز ۴۰ سال از اغاز انقلاب ارزشها و انقلاب مستضعفین که عصر انفجار ارتباطات اینترنتی وماهواره ای وفضاست درلوداب من هنوز ساکنان خانه های گِلی و خشتی فراوانند که فقط به نور برقی روزگار می گذرانند.
در۸۰ درصد منطقه لوداب من اینترنت معنا ندارد وشبکه های تکراری ۳،۲،۱جولان میدهند و در پاییز و زمستان وامصیبتایند.
بیکاری جوانان دیارم درد دیگری است که بر دلهای مجروحمان رخنه کرده است ،که هم عاملی است در افرایش سن ازدواج و طلاق ، و هم عاملی است برمهاجرت و کوچ جوانان بیکار ما به حاشیه شهرهای مادوان و یاسوج.
دست و صورت خشکیده و چشمان گود رفته مردمان دیارم نشان از عمق فاجعه محرومیت و رنج و بیگاری است که در بودجه های کلان کشوری از روی بی عدالتی لوداب مرا ندیده اند.
اقا و خانمِ مسئولی که بواسطه ی رای زن و مردِ انگشت ترک خورده و دست پینه بسته ی لودابی برکرسی ریاست نشستی و در جغرافیای کشورم لوداب ما را نادیده گرفتی ، ایا در محکمه وجدان خویش، خود را ملامت میکنید که لوداب ما چنین روزگاری میگذراند؟
ایا با اندک مبلغی از اختلاسهای چند صد هزار میلیاری که اقاها و اقازاده های جیب گشاد و جیب پرناشدنی که هرساله از بیت المال می قاپند پل های نیمه کاره ی ۸ سال پیش لوداب من تکمیل نمیشد ؟ایاآب شرب بهداشتی به مردمان محروم لوداب نمی رسید؟ و دهها آیای دیگر؟
محرومیت و مظلومیت لوداب من ناشی از نگاه از بالا به پایینی است که مسئولین کشوری و استانی هرگز به خود اجازه نداده اند با خودروی سایپا و لندرور و پیکان به مورنا و کُلمک و چهل دختران و شهدالی و تنگ ناکمین و پاتاوه گلال و چال شاهین بروند تا به عمق فاجعه پی ببرند.
در بحبوحه ی انتخابات، شاسی بلندهای چندصد میلیونی مسئولین کت شلوار اتو کشیده ی مرفه در لوداب من یکه تازی می کنند و هرگز دردهای در ویترین خاک خورده و زخم های کهنه ی لوداب مرا درک نخواهند کرد.
محرومیت و مغفولیت لوداب من ناشی از غفلت نمایندگانی است که وقتی پایشان به بهارستان رسید زمستان های لوداب مرا به یاد نمی اورند.
از کذب و نفاق و ظلم آسی ، دلخسته از این جنگ سیاسی.
آری باور کنید مردان و زنان لوداب من از طعم زندگی جزء تلخی و مرارت چیزی نچشیده اند از فرزند انقلابی ،شجاع،دردمند و اشنای به درد دیار خویش “جناب اقای دکتر مهدی روشنفکر” که خود ثمره کمال تفکرات بسیجی می باشد ملتمسانه خواهانیم مرهمی شویدبر درد ها و فورمولی باشید برای مجهولات معلومِ مردمان محروم لوداب ،چرا که شما از همه به این درد محرم ترید.
بیشتر از این نگذارید که دردهایمان را فرو بریم و این دردها را لبخند بزرگی بزنیم، چرا ک سیاست را بیش و پیش از این مرهم درد خواندند ،حاشا که نه مرحم بود نه دوا که خود تنها درد بود درد بود درد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بهمئی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
تابناک تیتر بزن ممبی سرزمین فراموش شده! لوداب که بخشداری دارد و راه بین المللی از درون آن می گذرد رود رودخانه واقع است و ...
لوداب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
کو گوش شنوا
علی مراد رحمتی
|
Germany
|
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
بسمه تعالی.. جناب آقای ایزد خواه.. من از خطه شمال کشور از سرزمین نام آوران کشتی جهان شهرستان جویبار مازندران برات سلام میفرستم.. من افتخار یک سال خدمت بعنوان دبیر ریاضی مدرسه راهنمایی فرخ لقب گراب لوداب در سال 1366 در پرونده ام دارم... سلام گرم مرا به همه مردم عزیز لوداب برسان الخصوص.. (بندر برمال زن.. عیدی دانش.. مرتضی بینا... فاضلی... یزدان بخش... جهان بین.. و.... همه دوستان و آشنایان که اسمشون یادم رفت.... موفق باشید ..
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار