بنا به پیشنهاد فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و در حکمی از سوی جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج مسئول جدید سازمان بسیج کارگری استان منصوب و معرفی شد.
کد خبر: ۸۷۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷ 11 July 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از خبرگزاری بسیج ، آیین تکریم و معارفه مسئول پیشین و مسئول جدید سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور سرهنگ پاسدار زریر فرضی زاده مسئول بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه فتح، سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح و جمعی از مسئولان اقشار سپاه فتح استان در یاسوج برگزار شد. 
مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ضمن خیرمقدم به مسئول بازرسی  سپاه فتح و همچنین اعضا حاضر در جلسه گفت: اقشار بسیج در تمامی صحنه ها برای خدمات رسانی به مردم پای کار هستند .
سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو از دست اندرکاران راه اندازی میز خدمت جهادی در منطقه عشایری گرگو تقدیر کرد و افزود: در این اردوی جهادی به 150 خانوار عشایری خدمات پزشکی و دامپزشکی ارایه و بسته های فرهنگی و بهداشتی نیز بین آنها توزیع شد.
مسئول بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین به خدمات رسانی بسیج در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: سپاه و بسیج در بحث راه اندازی موکب های اربعین حسینی، کمک به زلزله زدگان و سیل زدگان، پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کمک مومنانه، اطفای آتش سوزی جنگل ها و مراتع و ... نقش بسزایی ایفا کرده اند و برخی از این خدمات هم اکنون نیز ادامه دارد.
سرهنگ پاسدار زریر فرضی زاده با اشاره به اینکه اگر بسیج نباشد سپاه معنی و مفهومی ندارد، ابراز داشت: در بحث اردوهای جهادی و خدمت به مناطق محروم سپاه و بسیج اقدامات خوبی انجام داده اند و باید تلاش شود که اردوهای جهادی بیشتر به سمت جامعه عشایری سوق داده شود.
وی بیان کرد: خدمات رسانی به عشایر مناطق گرگو، دشتروم، مارگون و سایر نقاط استان ضروری است زیرا در شرایط کنونی نیاز بیشتری به کمک دارند.
فرضی زاده در ادامه ضمن گرامیداشت 21 تیر روز عفاف و حجاب گفت: بیست و یکم تیرماه در خاطر مردم ایران یادآور حادثه تلخ و ناگواری است، روزی که در آن دژخیمان حکومت جلاد پهلوی شمار زیادی از مردم مسلمان کشورمان را که به اعتراض علیه فرمان کشف حجاب از سوی رضاشاه مخلوع، در مسجد گوهرشاد مشهد برخاسته بودند به گلوله بستند و عده فراوانی در این هجوم وحشیانه‌‌ی سربازان و مزدوران رژیم فاسد طاغوت به فیض شهادت نائل شدند.
مسئول بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین از خدمات سرهنگ دوم پاسدار شهرام صفادوست مسئول پیشین سازمان بسیج کارگری تقدیر و برای سرهنگ دوم پاسدار یعقوب محسنی خواه مسئول جدید این سازمان آرزوی توفیق کرد.
مسئول جدید سازمان بسیج کارگری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین هم افزایی با اقشار بسیج و تعامل با دستگاه های اجرایی، پیگیری جهش تولید با همکاری مدیران کارخانجات، رونق تولید و حمایت از کالاهای ایرانی، پیگیری حقوق کارگران و راه اندازی پایگاه های مقاومت بسیج در شرکت ها و ... را از برنامه های خود برشمرد.
در پایان این مراسم نیز سرهنگ دوم پاسدار یعقوب محسنی خواه به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج کارگری کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات سرهنگ دوم پاسدار شهرام صفادوست مسئول پیشین سازمان بسیج کارگری استان تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار