کد خبر: ۸۷۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳ 11 July 2020
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم گچساران و باشت به شایعات توجهی نکنند و زندگی روزمره را ادامه دهند و البته در معرفی شایعه‌سازان و شایعه‌پردازان همکاری کنند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، از صبح امروز در فضای مجازی این گونه القا شده بود که برخی از خدمات در شهرستان گچساران به دلیل رد اعتبارنامه نماینده این شهرستان مختل شده که همین موجب برخی دل نگرانی‌ها در میان مردم شد.
در همین خصوص احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با فارس با بیان این که برگزاری انتخابات سیر قانونی داشت و ما در استان به نوبه خود انتخاباتی در کمال صحت و سلامت برگزار کردیم اظهار کرد: بعد از آن نیز مجلس در پروسه‌ای قانونی کار خود را انجام داد و در نهایت منجر به رد اعتبارنامه نماینده مردم گچساران شد و همه از جمله خود منتخب گچساران و باشت با قانون‌گرایی به قانون تمکین کردند.
وی گفت: خوشبختانه مردم استان و به خصوص مردم شهرستان‌های گچساران و باشت همچون دوره برگزاری انتخابات آرامش خود را حفظ کرده و به قانون تمکین کردند اما عده‌ای در فضای مجازی به دنبال شیطنت هستند که به دنبال شناسایی سرمنشا این گونه شایعات هستیم.
جمالی با بیان اینکه هیچ گونه خدماتی از مردم دریغ داشته نمی‌شود و مانند سابق به مردم در همه ادارات و دستگاه‌ها خدمت می‌شود خاطرنشان کرد: مردم هم به شایعات توجهی نکنند و زندگی روزمره را ادامه دهند و البته در معرفی شایعه‌سازان و شایعه‌پردازان همکاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار