کد خبر: ۸۷۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷ 11 July 2020
اجاره بهای مسکن در شهر سی‌سخت افسار گسیخته شده است و مؤجرین هر طوری که باب میل دلشان باشد نسبت به قیمت گذاری‌ها اقدام می‌کنند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، اجاره مسکن در شهر سی‌سخت با شهرهای بزرگ برابری  می‌کند و همچنان سیر صعودی دارد.
به گزارش فارس، اجاره بهای مسکن در شهر سی‌سخت افسار گسیخته شده است و مؤجرین هر طوری که باب میل دلشان باشد نسبت به قیمت گذاری‌ها اقدام می‌کنند و متاسفانه مسؤولان مرتبط نسبت به این مسأله بی توجه‌اند و نظارتی انجام نمی‌دهند.
این روزها یکی از بزرگترین مشکلات و دغدغه ها در شهر سی‌سخت، نبود مسکن کافی با قیمت عادلانه جهت اجاره  بوده که داد مردم را در آورده است.
به گزارش فارس قیمت‌های نجومی اجاره خانه در شهر سی سخت برابری می‌کند با شهرهای بالای پنجاه هزار نفر،که این امر باید توسط مسؤولان مرتبط رسیدگی شود.
در شهر سی سخت چه بسیار افرادی هستند که فاقد شغل دائمی و همیشگی بوده و با اندک حقوق کارگری مجبور هستند این وضعیت اسفناک سیر صعودی اجاره خانه در وانفسای بی‌توجهی مسؤولان را تحمل کنند که جای بسی تأمل است.
برخی مخاطبان خبرگزاری فارس از اقشار کم درآمد خواهان پی‌گیری از سوی مسوولان این شهر هستند که آماده انعکاس پاسخ مسوولان هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار