کد خبر: ۸۷۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ 11 July 2020
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون تعداد ۵۲۸ مورد از نظر ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان مثبت اعلام شده است
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، آرین غلامیان در نشست شورای سلامت این شهرستان اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون تعداد دو هزار و ۸۳۳نمونه از بیماران مبتلا و مشکوک به ویروس دریافت شده است.
وی با بیان اینکه تاکنون جواب تعداد دوهزار و ۳۰۹نمونه از آزمایشگاه مرجع به شهرستان ارسال شده است، افزود: در حال حاضر در انتظار جواب ۵۲۸نمونه از افراد مبتلا و مشکوک به این ویروس هستیم.
 
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا  تاکنون تعداد ۵۲۸ مورد از نظر ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان مثبت  اعلام شده است، ابراز کرد: از مجموع این تعداد ۲۹۶نفر مرد و تعداد ۲۳۲نفر خانم  در سطح شهرستان به این ویروس مبتلا شده اند.
وی  عنوان کرد: از مجموع  ۵۲۸ نفر مبتلا به ویروس کرونا تعداد ۴۴نفر در مناطق  روستایی و مابقی در سطح شهر شناسایی شده‌اند.
غلامیان در ادامه ابراز کرد:هم اکنون ۳۰ بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستانهای گچساران بستری هستند که از این تعداد۱۳بیمار قطعی  مبتلا به ویروس در بیمارستان شهید رجایی و پنج نفر در بیمارستان نفت گچساران بستری هستند.
وی عنوان کرد: در حال حاضر ۲بیمار مبتلا در بخش ای.سی.یو بیمارستان شهید رجایی بستری هستند.
غلامیان با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون سه مرحله غربالگری صورت گرفته است، افزود:در مرحله نخست تعداد ۱۰۸هزار و ۳۷نفر، در مرحله دوم ۹۱هزار و ۲۳۱نفر و در مرحله سوم ۶۵هزار ۲۳۱نفر غربالگری و ارزیابی شدند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران عنوان مرد:متاسفانه در ۲ روزگذشته چهار بیماری کرونایی که ۳بیمار ساکن گچساران و یک بیمار ساکن باشت فوت شدند.
وی در ادامه به بازرسی صنوف و اماکن پرداخت و گفت: در این مدت ۱۱۵واحد متخلف پلمب شده که از این تعداد ۱۲ باشگاه ورزشی به دلیل رعایت نکردن پروتکل بهداشتی و تعطیلی اجباری پلمب شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار