مدیرکل ورزش کهگیلویه و بویراحمد:
علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نبود و یا کمبود زیرساخت‌ها و امکانات به‌طورمعمول یکی از نیازها و مشکلات اساسی هیات های ورزشی استان است که این مساله نباید بهانه برخی کم‌کاری‌ها و عاملی برای پس رفت و از بین رفتن فرصت‌ها در این هیات ها شود.
کد خبر: ۸۷۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹ 11 July 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی وپایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نبود و یا کمبود زیرساخت‌ها و امکانات به‌طورمعمول یکی از نیازها و مشکلات اساسی هیات های ورزشی استان است که این مساله نباید بهانه برخی کم‌کاری‌ها و عاملی برای پس رفت و از بین رفتن فرصت‌ها در این هیات ها شود.
سید محمدتقی علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان با اشاره به ارزیابی عملکرد و فعالیت‌های هیات های ورزشی به‌عنوان یکی از برنامه‌های راهبردی در راستای بهبود شرایط و ارتقای ورزش استان، افزود: ایجاد انگیزه دربین ورزشکاران و جوانان از اهداف اساسی روسای هیات ها باشد.
علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد افزود: برخی هیات ها تاکنون در شاخص‌های مورد ارزیابی، عملکرد مناسبی نداشته‌اند که باید چالش‌ها و موانع در این راستا شناسایی و تمهیدات لازم برای رونق و پویایی مجدد آنها اندیشیده شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های گوناگون ازجمله بخش خصوصی باید به‌طورجدی در دستور کار و برنامه‌های هیات های مختلف ورزشی این استان قرار گیرد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد شناسایی استعداد و تقویت ورزش‌های پایه را از دیگر اولویت‌های اساسی هیات ها دانست و خواستار حمایت جدی و ایجاد تعامل بیشتر آموزش‌وپرورش و برخی شرکت‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی برای استفاده از امکانات، سالن‌ها و تجهیزات ورزشی آنها در راستای بهبود شرایط و ارتقای ورزش استان شد.
علوی بیان کرد: در برخی استان‌های کشور ساخت مکان‌های مختلف ورزشی ازجمله سالن و استادیوم به اندازه مدرسه‌سازی برای افراد نیکوکار اهمیت دارد ولی در این استان هنوز این مهم نهادینه نشده است.
وی به نقش روسا و نایب رئیسان هیات های استانی و شهرستانی در رشد ، توسعه و ارتقای ورزش استان اشاره و ضمن تاکید بر شناسایی نخبگان و استعداد ها در رشته های ورزشی ،خواستار تلاش در جهت حضور قهرمانان و ملی پوشان در بازیهای آسیایی،المپیک و پارالمپیک و المپیک جوانان جهان2021سنگال شد و تصریح کرد:همچون بازیهای آسیایی جاکارتا می بایست تلاش کرد تاشاهد حضور قهرمانان و ملی پوشان در این رقابتها باشیم و این مهم دور از دسترس نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار