کد خبر: ۸۷۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷ 10 July 2020
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایندگان مجلس با رای مردم به عنوان نماینده انتخاب می‌شوند باید اعتبارنامه آن‌ها مورد تایید نمایندگان قرار بگیرد و این مساله قانونی است که باید طی شود. به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته شهر یاسوج با اشاره به 21 تیرماه روز عفاف و حجاب اظهار کرد: حجاب فقط مختص زنان نیست بلکه مردان هم باید عفت را حفظ کنند.
وی گفت: اگر عفاف و حجاب نباشد انسان‌ها همچون حیوانات هستند و دشمنان تلاش می‌کنند که بشریت و علی‌الخصوص مسلمانان را از معنویت و عفت و پاکدامنی و از مسیر معنوی خارج کنند و برخی رسانه‌های غربی هم در خدمت ترویج بی‌عفتی در جهان هستند و البته رژیم پهلوی هم حجاب را به زور برداشت و بدحجابی و برهنگی را ترویج کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: با پیروزی انقلاب این توطئه خنثی شد هر چند که دشمنان در حال سرمایه‌گذاری روی بی‌عفتی و پاکدامنی و حیا هستند و از هر تلاشی دریغ نمی‌کنند.
وی گفت: برهنگی و لباس تنگ تحریک کننده است و شایسته نیست در جامعه اسلامی چنین چیزهایی داشته باشیم.
امام جمعه یاسوج در ادامه خطبه‌ها گریزی به رد اعتبارنامه تاجگردون زد و گفت: نمایندگان مجلس با رای مردم به عنوان نماینده انتخاب می‌شوند باید اعتبارنامه آن‌ها مورد تایید نمایندگان قرار بگیرد و این مساله قانونی است که باید طی شود ممکن است گاهی اوقات اعتبارنامه یک نماینده تایید نشود و اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون تایید نشد و این حق قانونی نمایندگان مجلس است که اعتبارنامه را بررسی کنند که بر اساس شواهد و مدارک و دلایل انجام می‌شود.
وی گفت: مردم استان ما همواره در برابر قانون تسلیم بوده و هستند و همچنین مردم گچساران و باشت به قانون تمکین می‌کنند و در این بین غلامرضا تاجگردون مردم گچساران و باشت را به آرامش دعوت کرد و طبیعی است که طرفداران تاجگردون ناراحت و نگران باشند لذا باید آرامش خود را حفظ کنند و تابع قانون باشند.
حسینی گفت: نمایندگی مجلس تنها سنگر و مسیر خدمت نیست غلامرضا تاجگردون با داشتن تجربه می‌تواند در دیگر حوزه‌ها و عرصه‌ها به مردم کشور و استان و گچساران و باشت خدمت کند.
وی افزود: برخی‌ها شیطنت می‌کنند و به دنبال تفرقه افکنی و اختلاف افکنی هستند که باید مردم هوشیار باشند و اجازه ندهند که دشمنان سوء استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار