کد خبر: ۸۷۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳ 09 July 2020
زوج مهراندیش گچسارانی همچنان در نیکوکاری و دستگیری از محرومان در روزهای قرمز کرونایی می‌تازند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نرگس احمدپور و فریدون پوراحمد زوج نیکوکار گچسارانی این روزها تحولات احوالی خاصی بین کودکان نیازمند روستایی ایجاد کرده‌اند.

این زوج از فروردین 99 مشارکت حضوری خود را در بین اقشار نیازمند شهر و روستا علنی کرده و اتفاقات زیبایی رقم زده‌اند.

 

فریدون پوراحمد در گفت‌وگو با فارس گفت: فعالیتهای مهراندیش این بار و در اولین ماه تابستان 99 شکل جدیدی به خود گرفته است.

وی افزود: با پایش خانه به خانه در روستاهای اطراف به شناسایی کودکان نیازمند خدمات پرداخته و سعی در تامین نیاز آن‌ها و دلشاد کردنشان داریم.

نرگس احمدپور بانی این حرکت زیبا گفت: بیش از سه سال از فعالیت ما،در قالب مهراندیش گچساران می‌گذرد ولی سال 99 سال پرکاری برای من و همسرم است و با عشق به کودکان دیارمان این فعالیت را ادامه می‌دهیم.

این نویسنده گچسارانی ادامه داد: ما بعد از رزمایش مومنانه که در طرح زوج مهراندیش در قالب 400 بسته کامل مواد غذایی در پکیج هایی شامل 10 قلم  برای 400 خانوار کارگری سدچم شیر، خانوارهای تحت پوشش  بهزیستی گچساران خانوارهای پاکبان و روستایی تحویل داده شد، تصمیم بر حمایت کودکان بیمار نیازمند کردیم.

احمدپور افزود: در خردادماه 99 در یک نشست خانگی با رعایت پروتکل های بهداشتی شش خانوار نیازمند شناسایی و با معرفی به گروه حامیان مهراندیش، توانستیم اقلام مورد نیازشان را تهیه تامین و ارسال کنیم.

وی اظهار داشت: دو تخته فرش دوازده متری به ارزش ریالی پنج میلیون و ششصد هزار تومان یک دستگاه یخچال فریزر به ارزش چهار میلیون و هشتصد هزار تومان، یک دستگاه اجاق گاز به ارزش یک میلیون و ششصد هزار تومان، یک دستگاه تلویزیون سی و دو اینچ به ارزش سه میلیون تومان و زیرتلویزیونی به ارزش پانصد و پنجاه هزار تومان ،یک تختخواب یک و نیم نفره همراه با تشک یک میلیون و سیصد هزار تومان  وسرویس خواب کامل برای دو کودک روستایی به ارزش یک میلیون و صد هزار تومان،دو دراور چوبی ام دی اف  پنج کشویی به ارزش یک میلیون و چهار صدهزار تومان ،یک فایل چوبی پنج کِشویی به ارزش پانصد هزار تومان، یک دستگاه کولردوتکه ی دوازده هزار به ارزش ریالی پنج میلیون و پانصد هزار تومان خریداری و ارسال شد که برای هزینه ارسال و نصب لوازم خودمان با حضور در مکان هزینه کردیم.

 

وی تاکیدکرد: تمامی هزینه از طرف یکی از اقوام نیکوکار و به نیت کمک به کودکان نیازمند و بخشی از طرف گروه مهراندیش گچساران و من و همسرم پرداخت شد که از همین جا از زحمات این عزیزان بزرگوار سپاسگزارم.

فریدون پوراحمد گفت: در حال حاضر برای یک کودک معلول شش ساله  با شرایط جسمی و ذهنی حاد درخواست حمایت داریم و با پیگیری همسرم و اقدام بسیار زیبای دو نیکوکار گچسارانی تختخواب و ویلچر درخواستی این خانواده تامین شد.

نرگس احمدپور خاطرنشان کرد: سرپرست جوان خانواده صرع دارد و هزینه درمان او و فرزندش بالاست.

وی  گفت: ارزش بهای خرید ویلچر کودک برای این معلول کم سال یک میلیون و چهار صد هزار تومان بود که یکی از خیرین مهراندیش تقبل خرید کردند. یک تختخواب کودک هم اهدایی یکی دیگر از اعضا بود.

فریدون پوراحمد در پایان گفت: من تمامی این زحمتها را مدیون تلاش شبانه روزی و دلسوزی همسر فداکارم هستم و خدا را بابت انتخاب این مسیر پاک سپاسگزارم./فارس

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار