کد خبر: ۸۷۳۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸ 09 July 2020
با اعلام وضعیت قرمز و برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا فردا نمازجمعه در مصلی گچساران برگزار نمی‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، با توجه به اوج گیری مجدد بیماری کرونا و قرار گرفتن شهرستان در وضعیت قرمز این بیماری و براساس درخواست رئیس  دانشگاه علوم پزشکی و مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا و موافقت نماینده مقام معظم رهبری در استان نماز  جمعه فردا در تاریخ 20 تیرماه در مصلی گچساران برگزار نمی شود.
 گفتنی است، از زمان شیوع ویروس کرونا در اسفندماه سال گذشته تا کنون نماز جمعه تنها در استان‌ها و شهرستان‌هایی که وضعیت آنها کم خطر اعلام شده است برگزار می‌شود.
 در شهرستان گچساران از زمان شیوع ویروس کرونا تا اواخر اردیبهشت ماه به خوبی این بیماری کنترل شد به طوری که وضعیت شهرستان از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا  زرد(کم خطر) اعلام شد و نماز جمعه از تاریخ 2 خردادماه  تا 2 هفته گذشته در مصلی گچساران اقامه شد.
 اما با آغاز موج دوم این بیماری در گچساران شدت گرفت به طوری که هم اکنون وضعیت این شهرستان نسبت به سایر دیگر شهرستان‌های استان در وضعیت بحرانی قرار گرفته و براساس  مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا برای جلوگیری از انتشار این بیماری برگزاری نماز جمعه در این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار