اما در این بین کنش و واکنش های بزرگواری و منتقدان ، وی را این روزها به شدت درگیر اعتبارنامه تاجگردون کرده است و خود وی هم احتمالا دوست دارد که همچنان در صدر رسانه ها و محافل باشد چرا که مرتبا در حال واکنش نشان دادن است!
کد خبر: ۸۷۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳ 09 July 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ماجرای اعتبارنامه تاجگردون و ورود سید علی محمد بزرگواری به آن باعث دردسرهایی برای این چهره سیاسی که اکنون مدافع حرم  است ، شده است !
شاید یکی از معدود افرادی که طی چند هفته اخیر به شدت درگیر حواشی اعتبارنامه تاجگردون بوده است ، این نماینده اسبق کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بوده است.
مطالبت منتشره بزرگواری که اکثرا حمایت از تاجگردون تلقی شده است با واکنش بسیار تندی از طرف مخالفان تاجگردون مواجه شده است و در برخی موارد اتهاماتی سیاسی و گاها اقتصادی هم به وی زده اند ! البته در فضای مجازی هم حملات زیادی به وی شده است از ابوموسی اشعری خواندن وی تا اتهام زد و بند اقتصادی ! ضمن اینکه در مقابل حامیان تاجگردون وی را سیاستمدار پاک و سالم و غیرتمند می نامند.
اما در این بین کنش و واکنش های بزرگواری و منتقدان ، وی را این روزها به شدت درگیر اعتبارنامه تاجگردون کرده است و خود وی هم احتمالا دوست دارد که همچنان در صدر رسانه ها و محافل باشد چرا که مرتبا در حال واکنش نشان دادن است!
در جدیدترین مورد ، وی به انتقادات از خود واکنش نشان داده است و در مطلبی نوشته است : بنده نسبت به آقای موحد که از همه این نمایندگان باسقه ترند ولی حتی در کمیسیون تخصصی خودشان قرار نگرفتند دردمندانه حرف زدم و بنده نسبت به گچساران و باشت که گوشه‌ای از استانم هست و مردم عاشقانه به پای صندوق‌های رأی آمدند و رأی دادند ولی حق الناس آن‌ها را با نادیده گرفتن قانون زیر پا گذاشتند درد مندانه اظهار نظر کردم.
متن کامل این یادداشت بزرگواری :
بسم الله الرحمن الرحیم
به قول ما طلبه‌ها
الکلام یجر الکلام
با توجه به عدم دقت بعضی‌ها به مطالب اخیر بنده که یک دغدغه منطقه‌ای و استانی بیشتر مورد نظر بود باز بعضی‌ها در گچساران و باشت با دعیت و اختلافی که به شخص آقای تاجگردون دارند اصل گفته‌های بنده را به حاشیه بردند و عده‌ای هم در کهگیلویه بزرگ بادی به هر جهت و ندانسته حرف‌های ناروایی را نسبت به بنده داده‌اند.
بنده در یک دایره وسیع منطقه‌ای و استانی نسبت به ظلمی که نسبت به منطقه‌ام داشته‌اند توییت زده‌ام یا بیانیه داده‌ام بنده نسبت به این که شخصیتی فرهیخته مانند آقای هدایتخواه که می‌توانست در مجلس کارآیی داشته باشد دغدغه‌ی خودم را گوش زد کردم بنده نسبت به آقای موحد که از همه این نمایندگان باسقه ترند ولی حتی در کمیسیون تخصصی خودشان قرار نگرفتند دردمندانه حرف زدم و بنده نسبت به گچساران و باشت که گوشه‌ای از استانم هست و مردم عاشقانه به پای صندوق‌های رأی آمدند و رأی دادند ولی حق الناس آن‌ها را با نادیده گرفتن قانون زیر پا گذاشتند درد مندانه اظهار نظر کردم ولی آقایان آگاهانه یا نا آگاهانه جرئت ندارند به فقهای شورای نگهبان و شخص حضرت آیت اله جنتی و حتی دستگاهای امنیتی و نظارتی از استان گرفته تا مرکز کشور جسارت کنند روحیه تحریر گری آن گل کرده و هر ننه قمری از پشت کوه‌ها بر علیه بنده مطلب می‌نویسند اگر بنده بیدی بودم که از این بادها بلرزم هرگز وارد عرصه حق گویی نمی‌شدم و این همه هزینه نظام جمهوری اسلامی نمی‌شدم بنده یقین دارم که دل‌های مریض بعضی‌ها نسبت به سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی هم اعوجاج دارند که چرا تاجگردون را تحویل می‌گرفت و به او تفنگ هدیه می‌داد.
بیچاره‌ها بعضی از شما مدعیان اصولگرایی و انقلابی دنبال اموال بنده هستید، اف بر شما، همه مردم زیر و بم زندگی مرا می‌دانند که با دست خالی از طرف محرومین به مجلس رفتم و با دست خالی هم خارج شدم و افتخارم همین است که حتی الان قدرت خرید یک پراید دست دوم را ندارم که با آن جابجا بشم بنده و آقای تاجگردون هیچ ارتباطی با هم نداریم بیش از این دین و ایمان نداشته خود را آتش نزنید.
به بچه‌های کهگیلویه بزرگ اعلام می‌کنم که بنده خیلی بهتر از شما گچساران و آن آقایان بالایی را می‌شناسم در گچساران وقتی همه آقایان دنبال ناطق نوری بودند بنده با عده‌ای از دوستان همراه آقای ری شهری بودیم بعضی از همین به اصطلاح اصولگرایان یا راستی‌های آن موقع بر علیه بنده حرف و حدیث‌هایی ساختند و چون بنده مثل آیینه شفاف بودم هیچ کاری از پیش نبردند آن بالایی‌ها هم چه راست چه چپ چه اصولگرا و چه اصلاح طلب فقط ماها را برای سیاهی لشکر می‌خواهند و اصلاً دلی به حال ما نسوخته‌اند.
والسلام علیکم و رحمه الله
پنچ شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹
سید علی محمد بزرگواری
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهسوار غیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
آقای بزرگواری سلام چطوری گودی
حالا مخالفان منتقدین شدن پشت کوهی و ننه قمر!! اون موقع که رای میخواستی ذخیره نظام و دلاوران میدان نبرد بودند!! به مردم توهین نکن شماهم در رفتار و سخنانتون اعتدال داشته باشید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار