کد خبر: ۸۷۲۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲ 08 July 2020
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: جشن تولد 6 نفر از ایتام تحت حمایت این اداره با مشارکت یکی از خیران نیکوکار برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مصیب حیدری در این مراسم ضمن تبریک تولد این ایتام، گفت:کسانی که شادی‌هایشان را با نیازمندان تقسیم می‌کنند و با مشارکت در اجرای چنین برنامه‌هایی نشاط و شادی را به ایتام هدیه می‌کنند، اجر مضاعفی دارند.
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج،  با اشاره به اینکه هم‌اکنون616 یتیم و فرزند محسنین از حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج بهره‌مند هستند، افزود: از این آمار، تعداد ایتام دارای حامی 200 نفر، ایتام بدون حامی هشت نفر، محسنین دارای حامی 89 و محسنین بدون حامی 319 نفر هستند.
حیدری بابیان اینکه 405 حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین از ایتام کمیته امداد منطقه یک یاسوج حمایت می‌کنند، تصریح کرد: حامیان نیکوکار در سه‌ماهه اول سال جاری بیش از 114میلیون و 881 هزار تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند. 
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج با اشاره به اینکه کمک‌های اهدایی از سوی حامیان برای هزینه تحصیلی، معیشت و درمان ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت هزینه می‌شود، گفت: از همه خیران و نیکوکارانی که توان مالی دارند دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد، به‌خصوص ثبت‌نام در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین، این نهاد را در زمینه کمک به نیازمندان یاری کنند. 
شایسته ذکر است در این مراسم یک‌میلیون و 300 هزار تومان به‌عنوان کادوی تولد از طرف یکی از خیران نیکوکار به این ایتام اهداء شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار