کد خبر: ۸۷۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ 08 July 2020
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای رفع مشکلات مردم گچساران و باشت تلاش می‌کنیم، تاکید کرد که رفع مشکلات اقتصادی اولویت مجلس است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی‌اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به مباحثی که در نشست غیرعلنی درباره آقای تاجگردون از سوی نمایندگان معترض به اعتبارنامه وی مطرح شد و همچنین دفاعیات ایشان در نهایت نمایندگان به این نتیجه رسیدند که اعتبارنامه وی را رد کنند و اجازه حضور تاجگردون در مجلس داده نشود.
وی افزود: با توجه به اینکه این موضوع برخی از حاشیه‌ها را ایجاد کرده اولاً  ما و تمامی نمایندگان معترض به اعتبارنامه آقای تاجگردون ارادت خود را به تمامی استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص حوزه انتخابیه گچساران و باشت اعلام می‌کنیم و در ثانی این عزیزان باید بدانند که ما مشکلات آنها را پیگیری خواهیم کرد.
عضو کمیسیون صنایع مجلس با تقدیر از تمام کسانی در راستای رد اعتبارنامه تاجگردون قدم برداشتند اظهار داشت:‌ از تمامی دلسوزانی که در استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه تلاش کردند قدردانی می‌کنم اما مردم آن حوزه انتخابیه باید بدانند که ما از آنها غفلت نخواهیم کرد و تمام تلاش خود را برای رفع محرومیت‌ها به کار خواهیم گرفت.
کریمی با تأکید بر اینکه مجلس پشتیبان مردم کهگیلویه و بویراحمد است اظهار داشت: ما خود را نماینده گچساران می‌دانیم و از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات آنها دریغ نخواهیم کرد.
وی خطاب به مردم گچساران و باشت نیز گفت:‌ ما با آقای تاجگردون هیچ خصومت شخصی نداریم و برای ما قانون و انقلاب ملاک بود. به همین دلیل اعتراض خود را در قالب قانونی پیگیری کردیم.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم تصریح کرد: اکنون زمان پرداختن به مشکلات اقتصادی مردم است و ما تمام تلاش‌مان را  برای رفع این معضل خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار