فوری
از لحظاتی پیش نمایندگان مجلس برای تعیین وضعیت اعتبارنامه تاجگردون جلسه غیر علنی خود را آغاز کرد که پس از آن جلسه علنی آغاز و رای گیری در مورد اعتبارنامه آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۲۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶ 08 July 2020

از لحظاتی پیش نمایندگان مجلس برای تعیین وضعیت اعتبارنامه تاجگردون جلسه غیر علنی خود را آغاز کرد که پس از آن جلسه علنی آغاز و رای گیری در مورد اعتبارنامه آغاز خواهد شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، همانگونه که اعلام شده بود ، امروز تکلیف اعتبارنامه تاجگردون مشخص خواهد شد و اگر برنامه ها مطابق روند اعلام شده پیش برود ، نمایندگی یا عدم نمایندگی تاجگردون روشن خواهد شد.
 
 
تاجگردون هنگام جلسه علنی مجلس را ترک کرده بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۰:۵۱

در ابتدای نشست امروز که موضوع بررسی اعتبارنامه تاجگردون مطرح بود روند به این صورت بود که ابتدا گزارش کمیسیون تحقیق قرائت شد و پس از آن رای گیری شد.

در گزارش کمیسیون تحقیق آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
«هیأت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی با سلام و تهیت
در اجرای ماده ۳۱ آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، اعتبارنامه جناب آقای غلامرضا تاجگردون که از صحن جلسه علنی جهت رسیدگی به کمسیون تحقیق ارجاع گردید بود، در دستورکار رسیدگی این کمیسیون قرار گرفت و طی جلسات متعدد با دستگاه‌های مختلف ذیربط موارد ارائه شده از سوی معترضین مورد بررسی قرار گرفت و با لحاظ مواد نامه‌های شماره ۹۹.۲۰۰.۱۷۷۱۹ مورخ ۱۷ خرداد ۹۹ و ۹۹.۲۰۰.۱۸۲۵۲ مورخ ۳۰ اردیبهشت ۹۹ شورای نگهبان مبنی بر رسیدگی به موارد مطروحه در این شورا نهایتاً اعتبارنامه ایشان در جلسه مورخ ۹۹/۴/۳ کمیسیون با اکثریت آرا به تصویب رسید.

پس از قرائت گزارش کمیسیون تحقیق در مورد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس برای تأیید و رد اعتبارنامه تاجگردون اقدام به رأی گیری کردند. وکلای ملت نهایتا با 102 رای موافق، 128 رای مخالف و 21 رای ممتنع از مجموع 251 رای ماخوذه با گزارش کمیسیون تحقیق که اعتبارنامه وی را تایید کرده بود مخالفت کردند.
گفتنی است رای گیری برای گزارش کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم شورای اسلامی، به صورت مخفی انجام شد.

گفتنی است پیش از اعلام نتیجه رای اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، وی جلسه علنی مجلس را ترک کرد.

پیام یک نماینده به مردم گچساران و باشت
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۰:۳۰

حجت‌الاسلام حسن شجاعی از حوزه انتخابیه ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در نطق خود در مجلس با اشاره به رد اعتبارنامه تاجگردون خطاب به مردم باشت گفت : اگر تاکنون فقط تاجگردون نماینده شما بود و پیگیر امور شما ، اکنون و تا انتخاب نماینده جدید ، همه نمایندگان از حقوق شما دفاع خواهند کرد.

اولین واکنش تاجگردون به رد اعتبارنامه اش
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۰:۱۰

اعتبار نامه تاجگردون رد شد/ در حال تکمیل ....

غلام رضا تاجگردون که لحظاتی پیش اعتبارنامه اش از طرف مجلس شورای اسلامی رد شد با انتشار یادداشتی به این رای واکنش نشان داد.

وی با نوشتن عبارت "مجلس رای اعتماد به اعتبارنامه نداد در ادامه آورده است : تمام و آنچه حجت بود ادا شد ، مردم خونسردی خودشان را حفظ کنند.

اعتبارنامه تاجگردون رد شد
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۵۲

لحظاتی پیش اعلام شد با قرائت گزارش کمیسیون تحقیق اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی رد شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه با ۱۰۲ رای مخالف، ۱۲۸ رای موافق، ۲۱ رای ممتنع از مجموع ۲۵۱ نماینده حاضر با اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون مخالفت کردند. این رای گیری به صورت مخفی و با برگه صورت گرفت.

نمایندگان در جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون را بررسی کردند.

به گفته محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه غیر علنی امروز مجلس نمایندگان مخالف تاجگردون به مدت ۱۵ دقیقه به بیان نظرات خود درباره اعتبارنامه تاجگردون پرداختند و او هم به مدت ۳۰ دقیقه از خود دفاع کرد.

تاجگردون تقاضای جلسی غیرعلنی کرد؟
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۳۲

نمایندگان صبح امروز پیش از آغاز جلسه علنی، جلسه غیر علنی درباره بررسی اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران را برگزار کرده‌اند.

بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون در دستورکار امروز نمایندگان در جلسه علنی قرار دارد.

گزارش کمیسیون تحقیق مجلس درباره تایید اعتبارنامه منتخب گچساران در جلسه علنی امروز به رأی نمایندگان گذاشته خواهد شد و اگر نمایندگان به آن رأی مثبت بدهند اعتبارنامه تاجگردون تأیید خواهد شد و اگر به آن رای منفی بدهند وی دیگر نمی تواند در مجلس حضور داشته باشد.

لازم به توضیح است محمدحسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس پیش از این به تسنیم خبر داده بود که اگر پیش از برگزاری جلسه علنی مجلس منتخب گچساران تقاضای برگزاری جلسه غیرعلنی را داشته باشد برای دقایقی جلسه غیرعلنی خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
واقعیت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
واقعا تاجگرون حیف شد و دیگر هیچ زمان استان ما مردی مثل تاجگردون در راس قدرت اونم توی بودجه کشور نخواهد دید
واقعیت 1
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را تادگر مادر گیتی چو تو فرزند بزاید .افسوس ک مردان بزرگ یکی یکی هرکدام به بهانه ای حذف میشوند یکی درحوز آب یکی هم زندان و یکی هم مثل تاجگردون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
هاشمی و تاجگردون اعتبار استان ما بودند همون بهتر دست نمایندگان بیکار رو سر ما باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
جون ختو کسی رو به تاجگردون‌ نچسپانید وکوچو هاشمی مث تاجگردون بی .ما که ندیدیم .تاجگردن بهترین نماینده تاریخ استان کهگیلویه وبویراحمد بود و عملکرد و کارهاش و اون چیزی ک همه میبینن اینو ثابت میکنه .تاجگردون برای استان آبرو وبرای گچساران نعمت وفراوانی بود
آه مظلوم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
هرکس با اولاد علی درافتاد ورافتاد
هرچه می خواهی ببر امانبر نان کسی
جناب تاجگردون از بی ابرویت خوشحال نیستم
چون ابروی تو ابروی قوم لراست
ازاین خوشحالم که حال ۱۳۹۶ اسفندماه مرادرک کردی والتماس هایم نتیجه ای نداد ولی زمین گرد است من ازبی کاری نمردم ولی استخوانهایم نشکست یاامام زاده علی (ع)
ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
ای مردم،مثل علی باشید، در مبارزه با فساد به پدرتان هم رحم نکنید، اقایی که اومدی از تاجگردون حمایت می کنی احتمالا از رانتش برای تو چیزی رسیده ولی این را بدان که هرچیزی بهت رسیده اخر و عاقبتی برایت نخواهد داشت چون حقت نبوده اکر حقت بود مطمنا خودت میتونستی بدست بیاری، بنظرم باید گردن افراد فاسدی مثل ایشان زده بشه تا درس عبرتی برای سایرین باشد
ناسناس
|
Seychelles
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
موضوع اینه که رقیب تاجگردون خودش خیلی کند زده بود
حاضر شدن آدم بکشن ولی تاجگردون نره بالا
اینم از پرونده سازی آقای حسینی بحرینی
تبریک به حسینی بحرینی
حالا برو کیسه هات و پر کن
خیلی هزینه کردی بودی
حیف شد 230 میلیونش پرید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار