آنگونه که اعلام شده است و پس از تعویق های چندباره تعیین تکلیف اعتبارنامه تاجگردون ، قرار است فردا چهارشنبه وضعیت این چالش سیاسی مجلس یازدهم تعیین تکلیف شود. در این بین دو نماینده به صراحت اعلام کرده اند که فردا چهارشنبه به اعتبارنامه تاجگردون رای عدم تایید خواهند داد
کد خبر: ۸۷۲۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲ 07 July 2020
آنگونه که اعلام شده است و پس از تعویق های چندباره تعیین تکلیف اعتبارنامه تاجگردون ، قرار است فردا چهارشنبه وضعیت این چالش سیاسی مجلس یازدهم تعیین تکلیف شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در حالی که هنوز موافقان و مخالفان تایید اعتبارنامه تاجگردون بر سر اینکه قرار است در مجلس چه اتفاقی رخ دهد به این معنی که آیا فقط نتیجه کمیسیون تحقیق در صحن قرائت می شود و یا اینکه به رای نمایندگان گذاشته شود اما برخی نمایندگان طی این چند روز اقدام به اظهار نظرهایی کرده اند که برخی از این اظهار نظرها نشان دهنده حمایت و برخی نشان دهنده مخالفت با تایید اعتبارنامه تاجگردون است .
بررسی اعتبارنامه در دستور کار فردای مجلس / رای گیری می شود
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس آخرین تصمیم این هیئت برای نحوه بررسی اعتبارنامه منتخب مردم گچساران را تشریح کرد.
محمدحسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ، درباره بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران در مجلس گفت: بررسی این اعتبارنامه در دستور کار فردای مجلس قرار دارد.
وی ادامه داد: اگر پیش از برگزاری جلسه علنی مجلس منتخب گچساران تقاضای برگزاری جلسه غیرعلنی را داشته باشد برای دقایقی جلسه غیرعلنی خواهیم داشت.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس درباره به رای گذاشتن اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون در صحن علنی مجلس، اظهار داشت: گزارش کمیسیون تحقیق مجلس درباره  تایید اعتبارنامه منتخب گچساران به رای نمایندگان گذاشته خواهد شد و اگر نمایندگان به آن رای مثبت بدهند اعتبارنامه تاجگردون تایید خواهد شد و اگر به آن رای منفی بدهند وی دیگر نمی تواند در  مجلس حضور داشته باشد.

دو نماینده به صراحت اعلام کردند به اعتبارنامه تاجگردون رای نمی دهند
 در این بین دو نماینده به صراحت اعلام کرده اند که فردا چهارشنبه به اعتبارنامه تاجگردون رای عدم تایید خواهند داد.
تخلفات تاجگردون محرز است و رای به رد اعتبارنامه می دهم!
نماینده مردم ابهر در مجلس یازدهم، با بیان اینکه برخی از مسائلی که در مورد غلامرضا تاجگردون ادعا شده برای من محرز شده است، گفت: رای اینجانب به رد اعتبارنامه این نماینده است.
حسن شجاعی در گفتگو با خبرگزاری آنا، با اشاره به روند رسیدگی به اعتبارنامه نماینده گچساران در مجلس، گفت: محرز شدن تخلف از سوی هر کدام از نمایندگان دلیلی بر رد اعتبارنامه آن‌ها است.
نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: جمع‌بندی اینجانب در خصوص آقای تاجگردون طبق جلساتی که با وی داشته‌ام این است که برخی از مسائلی که در مورد وی ادعا شده برای من محرز بوده و لذا رای بنده به رد اعتبارنامه این نماینده است.
دو نماینده به صراحت اعلام کردند به اعتبارنامه تاجگردون رای نمی دهند
 
با اعتقاد به شفافیت آرا و حجت شرعی به اعتبارنامه رای نمی دهم
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: با اعتقاد به شفافیت آرا و حجت شرعی به اعتبارنامه تاج‌گردون رای نمی‌دهم.
امان‌الله حسین‌پور در گفتگو با مهر با اشاره به بررسی اعتبارنامه نماینده مردم گچساران در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به اعتبارنامه غلام‌رضا تاج‌گردون رأی نخواهم داد.
نماینده مردم اسفراین در ادامه بیان کرد: با اعتقاد به شفافیت آرا و با حجت شرعی به اعتبارنامه تاج‌گردون رأی نخواهم داد.
وی با اشاره به حواشی گسترده پیرامون اعتبارنامه تاج‌گردون تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی علاوه بر نظارت بر حسن اجرای قوانین یک شأن نظراتی بر نمایندگان نیز دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار