کد خبر: ۸۷۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۷ 07 July 2020
رئیس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب عنوان بالاترین عملکرد و اقدام مثبت ملاقات های مردمی در سطح کشور توسط دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ سید علی اصغر خیبر گفت: دانشگاه علوم پزشکی در برگزاری دیدارهای چهره به چهره در قالب برنامه ارسالی از مجموع 13 برنامه ، 11 برنامه را با موفقیت به انجام رسانده است.

وی ادامه داد: با استناد به ابلاغیه اداره کل ارتباط مردمی و سفرهای ریاست جمهوری و بخشنامه ابلاغی مقام عالی استان در زمینه ملاقات های مردمی در سه ماهه سوم سال 98، دانشگاه علوم پزشکی استان حائز رتبه خیلی خوب در میان دستگاه های استانی به لحاظ تعداد جلسات و ملاقات های مردمی شده است.

وی ابراز داشت: از تعداد 237 ملاقات مردمی دانشگاه علوم پزشکی استان در سه ماه سوم سال 98، 206 درخواست اقدام مثبت شده و مابقی مشاوره یا در دست اقدام هستند که در نوع خود عملکردی عالی محسوب می شود.

رئیس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن تقدیر از دکتر پرویز یزدانپناه؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان و کلیه پرسنل دانشگاه علوم پزشکی استان، خاطر نشان کرد: امید است با تلاش، پیگیری و سعه صدر کارکنان، بتوانیم در راستای احقاق حقوق شهروندی و خدمت گذاری به مردم، شاهد افزایش رضایتمندی مردمی و ایجاد اعتماد و اطمینان بیشتر میان مسئولین و مردم شویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار