یادداشت یک اصلاح طلب
ابتدا عرض کنم که حقیر هم مثل جنابعالی طالب اصلاحات هستم ...با این تفاوت که ایدئولوژی سیاسی را بر انحصار طلبی خانوادگی ترجیح می دهم ... و هرگز خود را مالک حزب و جریان سیاسی نمیدانم تا خواسته باشم نحله فکری را به پای انحصارطلبان غارتگر متخلف قربانی کنم.
کد خبر: ۸۷۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۴ 03 July 2020
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ماجرای اعتبارنامه تاجگردون به محلی برای اظهار نظرهای متفاوت که عمدتا از طرف مخالفان و موافقان عملکرد وی صورت می گیرد ، تبدیل شده است . گذشته از پیچیدگی و طولانی شدن موضوع ، اظهارنظرهای برخی افراد زوایای پنهانی از برخی مراودات سیاسی افراد را روشن تر می کند!
اخیرا محمود منطقیان چهره باسابقه سیاسی کهگیلویه طی یادداشتی به حمایت از تاجگردون پرداخته است . این اظهار نظر با واکنش های متفاوتی همراه بود.
مرقومه ای در پاسخ به اظهارات منطقیان / اعتراض شما شبیه سوت داور ناشی والیبال است که خطای هند می گیرد! / وقتی امنیت سیاسی شد ، تاجگردون می شود دولت در سایه
 
غلامعلی حیدری یکی از چهره های فعال در حوزه سیاسی و اقتصادی نزدیک به اصلاح طلبان در واکنش به ماجرای اعتبارنامه تاجگردون که در ابتدای آن به سخنان محمود منطقیان هم اشاره شده است ، یادداشتی نوشته است.
در این یادداشت آمده است :
جناب استاد محمود منطقیان  سلام  علیکم
شیخ اجل سعدی بزرگ می فرمایند
دو چیز طیره عقل است: دم فرو بستن به وقت گفتن و گفتن به وقت خاموشی...
 پاسخ بی مخاطب شما به نامه دکتر احمد توکلی در خصوص اعتبارنامه مهندس غلامرضا تاجگردون را خواندم و از جهات فراوان متأسف شدم که ای کاش زمان به عقب باز گردد و جنابعالی هم از خودمحوری دست برداشته و لااقل با هم کیشان خود مشورتی داشته تا این افتضاح سیاسی را در کارنامه خود ثبت نمی کردی ...
ابتدا عرض کنم که حقیر هم مثل جنابعالی طالب اصلاحات هستم ...با این تفاوت که ایدئولوژی سیاسی را بر انحصار طلبی خانوادگی ترجیح می دهم ...
 و هرگز خود را مالک حزب و جریان سیاسی نمیدانم تا  خواسته باشم نحله فکری را به پای انحصارطلبان غارتگر متخلف قربانی کنم.
 گرچه مطالب شما دلنوشته خود شما نیست، اما ناچار هستم عرض کنم، اگر مشورت می‌کردید قبل از ایفاد مطالب موصوفه، شما را به همین بهانه، دوستانه نصیحت میکردم تا از نوشیدن زمزم سیاه رنگ هدیه ی شاه غلام در میانه گناوه به دیلم در سایه سار پتروشیمی  خودداری کنید،  زیرا گرمازدگی ناشی، شما را  بی جهت زغال عروسی شاه غلام خواهد کرد.
 کوتاه سخن کنم و نکاتی چند را بعنوان یک اصلاح طلب عرض کنم ...
 1-  حرف از رد صلاحیت عزیزان اصلاح طلب به میان آوردی و تایید جناب غلامرضا تاجگردون را نقطه عطف  و تکیه گاه. ما نیز با بخش اول موافق هستیم اما در خصوص تایید تاجگردون  بدون شک عرض کنم اگر شورای نگهبان یکی از دشمنان کشور را تایید میکرد بهتر بود تا تاجگردون را تایید کند ...
در موسم انتخابات وقتی گزارشات خانم‌صبا آذر پیک در خصوص تخلفات این نماینده انحصارطلب مطرح می شد ...من‌ نیز گفتم‌ بدون شک کانون این حرکت در کف خود شاه غلام است و قصد فریب دارد تا افکار انحرافی را آبیاری کند تا در از این راستا، شبکه های خارج نشین هم بیکار نشدند و بطور حرفه ای با سوژه سازی و مطابقت دادن امور، از شاه غلام رییس دولت موقت سلطنت طلبان ساخته تا به عقیده خود سوخت پایان ایستگاه انقلاب را در کارنامه تاج به بهره برداری برسانند، به گونه ای که شاه غلام به صراحت عار و ننگ بودن زندگی مثل مردم مستضعف را اعلام کرد تا بعد از 40 سال حقوق مستشاری پدر در زمان حکومت طاغوت شاهنشاهی را از ذخیره کشور یکجا مطالبه نموده و آدرس املاک غصبی خود را به رسم سند انقلاب سفید دهد.
جنابعالی یا سرباز پیاده شاه غلامی و یا بی اطلاع ... که اگر وجه اول باشد ...لطفا در اردوگاه اصلاحات زحمت کم کنید که فرزندان اصلاحات آزادگی را به قیمت حریت می دانند و اگر هم بی اطلاع هستید ...پس نسخه سکوت لازمه کاردانی یک سیاستمدار است تا موسم سخن آغاز منفعت آحاد گردد.
 2- جناب استاد ... فریاد عاریه ای شما به دیده بان عدالت در خصوص اعتبار نامه در حال بررسی از جهات مختلف قابل ارزیابی است ... اولا اعتراض شما به تحقیقی که هنوز نتیجه آن معلوم نیست،  شبیه سوت قضاوت داورناشی بازی والیبالی است که در گرماگرم بازی خطای هند را فریاد دارد ... درحالی که بازی والیبال با دست هست نه با پا ...
 ثانیا ابراز علاقه شما به کدام توانمندی شاه غلام است؟
 منظور شما از توانمندی این نماینده در تشکیل مثلث غارت استان است که  حتی جایگاه سازمانی استاندارها را بی اعتبار کرده و تا جایی که ردیف بودجه ای بنام اشخاص هم در الگوی بودجه ریزی ایشان لحاظ گردید.
 3 - امیدوارم که دیده بان به اصطلاح عدالت پی حذف علت فاعلی تخلفات این نماینده موهوم باشد و اگر پرده از تفاهمات نانوشته برخی وزیران و تاجگردون برداشته شود، جنایت خم کردن قانون بجای شکستن قانون در کشور بصورت رویه زشت بنیادش کنده شود ... برخی وزرا باید پاسخگوی این موضوع باشند که چرا اجازه داده اند تا برای اولین بار در دنیا امنیت و ساختار امنیتی، سیاسی شود ؟
برخی باید توضیح دهند، چرا و چگونه بخشهایی از اوراق حساس که از تخلفات مالی تاجگردون در حوزه سازمان برنامه و بودجه استان پرده برداری نموده، بشکل عجیبی غیب شده و در زمان تایید صلاحیت به حوزه شورای نگهبان نرسیده است؟
بدرستی چنین است که وقتی حوزه امنیت کشور جولانگاه سیاست زدگی می شود ...نتیجه می شود همین که کانون تخلفات منسوب به تاجگردون چنان جرأت پیدا می کند که دستگاه قضایی استان را هم به رگبار ببندد.
وقتی کلید حوزه امنیت کشور سیاسی شد ...در نتیجه تاجگردون می شود دولت در سایه، ضدانقلابِ خارج نشین تا اقتصاد کشور را چنین متلاشی کرده و مطالبه حق مستشاری پدر را طلبکارانه مطالبه نماید.
و اینجاست که معمای اعتبارنامه ملبس به چیستان تاجگردون در محافل کشور طرح میگردد.
 4- با علم می گویم که آقای تاجگردون فاقد هویت سیاسی است و حتی به گفته خودش فاقد جهان بینی منتهی به قیامت است ... تشکر باید کرد در همین جا از تمام اصلاح طلبان باهوش حوزه استان خصوصا شهرستان گچساران که با شناخت از تاجگردون بدون هویت سیاسی مشخص اعلام برائت جسته و لقب انحصارطلب بی سرانجام را بر ایشان نام نهند.
5- مجلس نشینان عزیز  لازم میدانم خدمت شما وکلای ملت شریف عرض نمایم  که اگر چه بی شمارند جوانان و دلدادگان عاشق  وطن که از رد صلاحیت گسترده هم کیشان اصلاح طلب خود بشدت دل نگران هستند، ولی این  نگرانی دلیل بر چشم پوشی از تخلفات ایذایی غلامرضا تاجگردون، هم پیاله برخی اصولگرایان معامله گر نمی شود کما اینکه ما از قبل هم اعلام بیزاری از تاجگردون را بعنوان فردی بی هویت سیاسی و بدون ایدئولوژی مشخص گوشزد کرده ایم.
ما معتقدیم اصلاح طلب حقیقی کسی چون سید و آقای مهربانی و اخلاق، سید محمد  خاتمی عزیز هست که هم پاکدست است و هم قانون گرای با حیا و محترم.
در پایان درود می فرستم بر سناتور سید محمد موحد و از ایشان بخاطر انتخاب رویه صحیح در این رابطه سپاسگزارم.
حـق تعــالــی عـادل سـت و عـــادلان
کــی کـنـنـد استمگـــری بـر بیــــدلان

خــوی شـــاهـان در رعـیـت جـا کنـد
چرخ اخضــر خاک را خضــرا کنـد

شه چو حوضی دان حشم چون لولها
آب از لــــولــــه روان در گـــولـــها...
یا حق
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
جلیلی نسب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
سلام۔فکر کنم هدفش فقط همان عرض ارادت به آقای موحد بود۔۵۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
دم خروست بیرون زد اصلاح طلب قلابی
سناتور هم هر جا دستش رسید'کوتاهی نکرد.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
درودبرسردارحیدری



مشاوراقتصادی مهندس میرحسین موسوی








اصلاح طلب که سالهادرجریان۸۸چه سخت های کشید
درودسردار
دهاتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
عرض سلام و تقدیم احترام محضر مبارک سردار برون مرزی.....

امیدوارم با وجود پیشنهاد و صرف نظر از جایگاه حاکمیتی بتوانید در تولید داخلی کمکی به کشور و رهنمود های مقام معظم رهبری ایفاد نمایید..... درود بر سردار حیدری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
بله فرزند ...... با واسطه تاجگردون در پتروشیمی مشغول شدند و نوش جان کردند این پارتی بازی خاص را... جناب حیدری خیلی خوب گفتی ولی دیگه سناتور گفتنت برای چی بود؟؟؟شما که اصلاحطلبی و موحد هم چشم اصلاحاتیها رو نداره.فکر کنم یه تناقضی هست یا سیاست خاص شما چیز دیگه ایست.در اینکه شما فرد مخلصی هستید درست ولی یه مطلب هم درمورد موحد و اندیشه هایش و اینهمه بی توجهی به چرام در طول این سالها لطف فرمایید بنویسید.چون واقعا موحد اهمیت چندانی به چرام نمی دهد و این مهم بر همگان واضح و مبرهن است.
بویراحمد سرافراز گرمسیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
طرف تو روستای خودشون برای شورای روستا رای نمیاره اومده و راجع به دکتر غلامرضا تاج گردون محبوب زاگرس اظهار نظر می کنه... آخ از بخت ما و آن خدایی که ما را زنده نگه داشته تا چنین مکافات ها و مجازات هایی را در دنیا به چشمان خودمان ببینیم ... تفو بر تو دنیا تفو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار