عدل هاشمی پور خطاب به استاندار
متاسفانه اخیراً تحرکاتی در درون استان مبنی بر تغییر کاربری و تبدیل آن به ایستگاه پمپاژ به گوش میرسد و در خارج از استان نیز در ادامه ی همان تحرکات سازمان یافته و هدفمند که آن زمان منجر به شکست و عقب نشینی آنها شد مجدداً فعال شده اند و قصد توقف حق مسلم مردم کهگیلویه را دارند
کد خبر: ۸۶۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 29 June 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عدل هاشمی پور نماینده سابق کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، خواستار جلوگیری از ضایع شدن حق مردم کهگیلویه شد .
متن نامه هاشمی خطاب به حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد :
بسم الله الرحمن الرحیم

استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد
جناب آقای دکتر کلانتری

با سلام و احترام و آرزوی توفیق و سربلندی برای جنابعالی و همه ی دلسوزان کهگیلویه بزرگ، پیرو بیانیه ی قبل نکاتی را در جهت پیشبرد و کمک به توسعه منطقه خدمتتان معروض می دارم. امید است به جد مورد تأمل، بررسی و در اولویت برنامه ریزی قرار گیرند
ابتدائاً یادآوری این نکته ضرورت دارد.
هر کس و در هر کسوت و مقامی که باشد به هنگام ضرورت و اهمیت مسائل، باید از انجام آنچه که می داند و می تواند دریغ نورزد و اگر بنا به هر ملاحظه ای اهمال نماید خیانت بزرگی در حق مردم به ویژه  آیندگان مرتکب شده که گناهش نابخشودنی است لذا در همین راستا ذکر چند نکته:
یقین دارم اهمیت طرح های مولد و بلند مدت نظیر سد آبریز یا مارون 2 و اقدامات انجام شده به ویژه مطالعات ژئو تکنیکِ به صورت کلی نزدیک به اتمام  و سامانه انتقال آب از طریق تونل و دیگر موارد مجموعا به طول 19 کیلومتر و همچنین محور سد، کارهای زیست محیطی، نمونه برداری، تزریق آزمایشی در حال انجام را می دانید و نظارت و پیگیری نیز دارید.
طرحی که ردیف دار شده و تأمین  اعتبار، و در سفر  وزیر محترم نیرو به استان علیرغم تراکم برنامه هایی که داشت با وجودی که در برنامه سفر ایشان گنجانده نشده بود اما به جهت اهمیت فوق العاده این سد از نزدیک بازدید نمود و  در جلسه ی شورای اداری استان نیز مورد تأکید قرار گرفت که همه حاکی از اهمیت و ضرورت احداث بی چون و چرای سد آبریز است.
با ضرس قاطع عرض می کنم هیچ عامل و احداث دیگری نمی تواند به اندازه سد آبریز در توسعه، اشتغال، رفع بیکاری و برون رفت استان به ویژه کهگیلویه از محرومیت مؤثر باشد که بی شک امیدواری های فراوانی در مردم ایجاد نموده است نگذارید امید مردم به یأس مبدل شود.
متاسفانه اخیراً تحرکاتی در درون استان مبنی بر تغییر کاربری و تبدیل آن به ایستگاه پمپاژ به گوش میرسد و در خارج از استان نیز در ادامه ی همان تحرکات سازمان یافته و هدفمند که آن زمان منجر به شکست و عقب نشینی آنها شد مجدداً فعال شده اند و قصد توقف حق مسلم مردم کهگیلویه را دارند
 لذا مردم هم باید هوشیار باشند که این سد به سر نوشت سد کلات دچار نشود
شما هم نگذارید امید مردم به یأس تبدیل و حق مسلم و خدادادی آنان پایمال شود.
نیازی به بیان نیست اما می دانید به رغم مخالفت های گسترده و در شرایط بد اعتباری و اقتصادی کشور، زحمات فراوان، تلاش ها و پیگیری های گسترده و شبانه روزی، رو زنی و رایزنی بسیار بعمل آمد تا آبریز به این مرحله رسیده است که طبیعتاً همه ی آن وقت ها و انرژی های هزینه شده، به مثابه ی حقوق و اموال معنوی مردم بوده و در حکم حق الناس است که نیازمند صیانت و استمرار تا رسیدن به سرانجام.
مردم خداجو و ولایت مدار کهگیلویه و چرام، همچنین دشت های گسترده و مستعد و نیروی انسانی کارآمد این شهرستان ها و مناطق اطراف چشم به راه این خدمت عظیم و ماندگار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که یقیناً نیازمند دلسوزی، برنامه ریزی و پیگیری مجدانه است. به امید تحقق این مطالبه ی به حق و عظیم مردم. ان شاءالله
اجرتان را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

                         عدل هاشمی پور
تیرماه 99
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
ای وای خدا به داد کهکیلویه برسد هاشمی چه نعمتی بود قدر ایشان را ندانستیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار