کد خبر: ۸۶۰۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴ 10 June 2020
 
عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره یادآوری نشست نمایندگان استان با وزیر آموزش و پرورش از تأکید نمایندگان بر تعیین تکلیف نیروهای بلاتکلیف آموزش و پرورش در این نشست خبر داد.
معلمان حق التدریسی

تابناک/حسن محمدیاری در گفت‌وگو با  خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت با اشاره به نشست مجمع نمایندگان استان گیلان مجلس شورای اسلامی با محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش، اظهار کرد: این نشست به منظور طرح مشکلات آموزش و پرورش استان گیلان و چاره اندیشی برای حل مسائل استان برگزار شد.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس یازدهم افزود: در این جلسه، اعضای مجمع نمایندگان استان گیلان به تعیین تکلیف نیروهای پیش دبستانی و نیروهای نهضتی و جذب آموزشیاران و درخواست به تعویق افتادن آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی در شهریور ماه سال جاری اشاره و خواستار اجرای این قوانین شدند.

وی یادآور شد: یکی دیگر از مسائل مطروحه در این نشست، فرسوده و قدیمی بودن ساختمان‌های اداری و آموزشی و نداشتن استخر و سالن اجتماعات برای فرهنگیان استان گیلان بود که وزیر آموزش و پرورش قول مساعد برای حل این مشکل داد.

محمدیاری اضافه کرد: از دیگر مسائل مطروحه در این نشست، تقاضای افزایش امکانات رفاهی برای معلمان و اخذ تدابیر لازم جهت آغاز سال تحصیلی جدید و همچنین لزوم توجه به سیاست‌های نظام آموزشی بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: طرح مجلس برای تصویب نظام‌رتبه‌بندی معلمان، فرسودگی کانکس آموزشی در مناطق عشایری، مغایرت ادغام معاونت تحقیقاتی با پشتیبانی، توجه به مشکلات عدیده بازنشستگان آموزش و پرورش و دریافت اعتبار از صندوق توسعه ملی برای بیمه بیکاری مدارس غیردولتی از دیگر مسائل طرح شده در این نشست بود.

بر اساس گفته محمدیاری؛ وزیر آموزش و پرورش و معاونان وی قول رسیدگی به موضوعات مطروحه در این نشست را در اسرع وقت دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار