مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام؛
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: در ساعت اوج مصرف در شهرستان ایلام و مناطق گرمسیری در روزهای اخیر شاهد افزایش مصرف برق بوده‌ایم که اگر همین روال ادامه داشته باشد مجبور به اعمال خاموشی خواهیم بود.
کد خبر: ۸۶۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴ 10 June 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛هادی شیرخانی گفت: هر شهرستان و منطقه در استان سهمیه خاص خود را دارد و اگر جایی مصرف را رعایت نکند خاموشی را در آن مکان‌ها اعمال خواهیم کرد؛ مردم با رعایت الگوی مصرف  در ساعات 8 تا 11 و 13 تا 17 می‌توانند به مدیریت مصرف برق کمک کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه وسایل سرمایشی ازجمله کولرها مصرف بیشتری دارند توصیه می‌شود مردم با قرار دادن دمای کولر گازی بر روی درجه 24 می‌توانند به کاهش مصرف برق کمک کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اظهار داشت: مهم‌ترین علت عدم خاموشی در تابستان سال گذشته مدیریت صحیح در مصرف برق مردم بود که تلاش می‌شود در سال جاری تمام ظرفیت‌های استان به کار گرفته شود تا برق مصرفی مورد نیاز تامین شود.

شیرخانی خاطر نشان کرد: تقاضای ما از مشترکان این است که با استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات غیرپیک به جهت مصرف بهینه انرژی با برنامه‌ریزی مناسب میزان مصرف برق و مدل مصرفی آن را اصلاح و بهینه کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار