سرهنگ پاسدار حسن حکمتیان راز فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با حکم سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به درجه سرتیپ دومی ارتقاء یافت.
کد خبر: ۸۵۶۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲ 31 May 2020

سرهنگ پاسدار حسن حکمتیان راز فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با حکم سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به درجه سرتیپ دومی ارتقاء یافت.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، متن حکم سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی به سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان راز به شرح زیر است: 

برادر ارجمند سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان راز

خداوند سبحان را شاکریم که حیات ما را مقارن با حاکمیت اسلام عزیز و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داد  و توفیق انجام رسالت پاسداری از دستاورد های ارزشمند آن را تحت رهبری حکیمانه و الهی ولایت مطلقه فقیه به ما ارزانی داشت.

اینجانب نیل به درجه سرتیپ دومی جنابعالی را که از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی) به پاس، شایستگی، توانمندی، ایثار و تلاش در راه انجام وظایف مقدس پاسداری تصویب گردیده است، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بی تردید در حال حاضر مسئولیت خطیر صیانت از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و علاوه بر آن پاسداری از پاسداری بیش از بیش بر دوش همه ما سنگینی می کند.

تمسک به حبل الله متین ، استعانت از حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء و اهل بیت عصمت و طهارت ، اطاعت و تبعیت از ولی فقیه ،تقوا و پیرهیزگاری، استمداد از ارواح مطهر شهیدان سرافراز ، تعمیق بصیرت دینی ، حضور ایثارگرانه و آگاهانه در همه صحنه ها و دوری از وسوسه های شیطانی می تواند ما را آماده دفاع همه جانبه و روز افزون برای پیمودن این مسیر خطیر بنماید ، 

از درگاه ایزدمنان ترفیع درجات معنوی و توفیق جنابعالی را در راه انجام وظیفه تحت رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا  حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( ( مدظله العالی) خواهانم.

 سرلشکر پاسدار   حسین سلامی

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد درجه سرتیپ دومی خود را دریافت کرد + ( تصویر حکم)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار