با مثبت شدن تست دانش آموز و سرایدار یکی از مدارس گچساران، جلسه اضطراری کووید۱۹جهت بررسی موضوع با حضور مسئولین آموزش و پرورش گچساران در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲ 28 May 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آرین غلامیان ، رئیس بهداشت و درمان گچساران در این جلسه اظهار کرد : اعلام ۳مورد مثبت در آموزش و پرورش، لزوم پیگیری و بررسی راه های احتمال ابتلای این افراد به بیماری کووید ۱۹ و چرخه درگیری این افراد با سایرین بسیار حایز اهمیت است.
وی درادامه افزود: شناسایی افراد مرتبط و درگیر با این موضوع باید بطور جدی پیگیری و مشخص شود.
غلامیان تصریح کرد:باید با قرنطینه بیماران شناسایی شده تست مثبت، و رعایت پروتکل های بهداشتی از شیوع این بیماری نیز جلوگیری کرد.
وی درادامه با توجه به اهمیت گندزدایی صحیح و مرتب مکان های آلوده، آمادگی کارشناسان مرکز بهداشت را جهت همکاری و آموزش در این خصوص را تشریح کرد.
در ادامه این جلسه نیز کارشناسان مرکز بهداشت گچساران نکات لازم را با توجه به پروتکل های بهداشتی به مسئولین آموزش و پرورش گچساران یادآور شدند.
گفتنی است در پایان این جلسه تصمیماتی در خصوص جلوگیری از شیوع این بیماری اتخاذ شد.
این درحالی است که  در هفتمین روز خرداد، ۱۲ مورد جدید مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی که از ۱۳۵ مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه ویروس شناسی یاسوج ۱۲ مورد مثبت گزارش شد، از این تعداد چهار بیمار در شهرستان بویراحمد، دو بیمار در شهرستان کهگیلویه، سه مورد در شهرستان گچساران، دو مورد در شهرستان باشت و یک مورد در شهرستان لنده شناسایی شده است.
بنابراین شمار مبتلایان به کرونا در استان به ۶۵۶ بیمار افزایش یافت و نیز شمار بهبود یافتگان تاکنون در کهگیلویه و بویراحمد به ۵۶۰ نفر رسید. / 19 آبان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار