نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از وقوع سه فقره قتل در دو شهر یاسوج و گچساران خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲ 25 May 2020
نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از وقوع سه فقره قتل در دو شهر یاسوج و گچساران خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روابط عمومی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از وقوع 3 فقره قتل در دو شهرستان گچساران و باشت طی 24 ساعت گذشته خبر داده است.
برخی سایت های محلی نوشتند : فرمانده پلیس آگاهی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از وقوع سه قتل در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان های بویراحمد و گچساران خبرداد و از وقوع این قتل ها اظهار تاسف کرد.
سرهنگ‌سعید بالش زر گفت: متاسفانه در شبانه روز گذشته سه قتل در شهرهای یاسوج مرکز شهرستان بویراحمد و دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران رخ داده اما قاتلان این قاتل ها در همان ساعات اولیه که قتل ها صورت گرفته دستگیر و اکنون در اختیار نیروی انتظامی هستند.

وقوع دو فقره قتل در یاسوج

رییس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد، از وقوع دو فقره قتل در شهر یاسوج،مرکز این استان خبر داد.

سرهنگ سعید بالش زر گفت : روز گذشته در شهر یاسوج شاهد وقوع دو فقره قتل بودیم که با همکاری بسیار خوب دستگاه مقتدر قضایی، تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران انتظامی شهرستان بویراحمد، تعامل و همکاری خانواده و افراد معتمد محلی منتسب به قاتلان ، هر دو قاتل تسلیم قانون و دستگیر شدند.

وی در خصوص قتل پارک ساحلی بیان داشت : نزاعی بین دو جوان بر اساس اختلافات قبلی رخ داد که در این درگیری جوانی با چاقو به قتل رسید که با پیگیری مجدانه پلیس و دستور مقامات قضایی ، فرد ضارب به همراه دونفر دیگر که در صحنه درگیری بودند و همکاری خانواده آنها، دستگیر و هم اکنون پرونده در حال بررسی است.

این مقام انتظامی در خصوص قتل پسر توسط پدرش در منطقه بلهزار شهر یاسوج خاطر نشان کرد : متاسفانه این مورد هم بر اساس اختلافات قبلی رخ داده بود که هم قاتل و هم مقتول هر دو مسلح و درگیری مسلحانه ای بین آنها رخ داده بود که منجر به قتل رساندن پسر توسط پدر شد که با ورود سریع پلیس و دستگاه قضایی، فرد قاتل شناسایی و با همکاری خانواده و افراد معتمد محلی ، قاتل خود را یکی از یگانهای انتظامی معرفی و هم اکنون پرونده در حال بررسی است .

رییس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز تاسف از وقوع این حوادث دلخراش، افراد را به خویشتن داری دعوت کرد و گفت: پاشیده شدن بذر تنفر در وجود افراد و عدم گذشت نسبت به اتفاقات قبلی چنین فجایعی را ایجاد می کند که باید از بروز آنها جلوگیری کرد.

سرهنگ بالش زر در پایان ضمن اشاره به اینکه در حال حاضر متهمان در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این رابطه همچنان ادامه دارد در پایان خطاب به خانواده ها هشدار داد : پلیس و دستگاه قضایی ، به عنوان مطالبه‌گر حقوق مردم، به افرادی که بخواهند با ارتکاب جرائمی همانند حادثه این پرونده ها و نظایر آن، موجب اختلال در امنیت مردم و نظم عمومی جامعه شوند، هشدار می‌دهم که از سرنوشت قاتلین این پرونده عبرت گرفته و توجه داشته باشند که بلاشک سرگذشت متهمین این پرونده در انتظار آن‌ها خواهد بود و در اسرع وقت با شدیدترین وجه ممکن طبق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

قتل جوان ۳۳ ساله گچسارانی با اسلحه شکاری/قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: اوایل بامداد صبح امروز ، جوان ۳۳ ساله‌ای با شلیک اسلحه شکاری به قتل رسید.

سرهنگ سید محمد موسوی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: اوایل بامداد امروز حوالی ساعت ۲ و سی دقیق یک جوان ۳۳ ساله در روستای دیل این شهرستان، بر اثر شلیک اسلحه شکاری به قتل رسید.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران علت قتل را موضوع شخصی و اختلافات قبلی بین قاتل و مقتول عنوان کرد و افزود: قاتل که جوان ۲۴ ساله‌ای بود در همان ساعات اولیه پس از قتل دستگیر و در بازجویی اول به قتل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان با اشاره به اینکه اسلحه بکار رفته کشف و ضبط گردید ، ضمن تقدیر از حمایت دستگاه قضایی تاکید کرد: پلیس با هر اقدامی که نظم و امنیت عمومی را خدشه‌دار کند برابر قانون با قاطعیت برخورد می‌کند، ضمن آنکه به شهروندان عزیز توصیه می‌کنیم برای حل اختلاف و مشکلات خود با سعه صدر و از روش‌های قانونی، منطقی استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار