با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا شهرستان لنده در تعطیلات عیدفطر برای عبور و مرور در محورهای ورودی برای گردشگران محدودیت اعمال خواهد شد‌.
کد خبر: ۸۵۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳ 23 May 2020

تابناک کهگیلویه و بویراحمد- با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا شهرستان لنده در تعطیلات عیدفطر برای عبور و مرور در محورهای ورودی برای گردشگران محدودیت اعمال خواهد شد‌.

کنارب مبادی ورودی  شهر لنده و اعمال محدودیت ورود مسافران در تعطیلات عید فطر+تصاویر
 فرماندار لنده در این نشست اظهار داشت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در استان های  همجوار از جمله خوزستان و بوشهر، مطابق جلسه امروز ستاد مبارزه با  کرونای شهرستان لنده مصوب شد که در ایام تعطیلات عید فطر ۲ نقطه ورودی شهر کنترل شود.

سید خدادوست موسوی  افزود: استان ما با خوزستان و بوشهر  مراودات بسیار تنگاتنگی دارند و حتی در بسیاری از مراسمات سوگواری و شادی هم شرکت می کنند و معمولا در فصل گرم استان ما را بعنوان تفریحگاه و مسافرت انتخاب می کنند و این زنگ خطری  برای گسترش بیماری در استان ما می باشد لذا از مسافرت، شرکت در مراسمات به صورت دو طرفه و پذیرفتن مهمان از خوزستان اجتناب شود‌. 
 
وی یادآور شد: دو خوشه آخر مبتلایان در شهرستان، بخاطر مسافرت از شهرهای خورستان بوده لذا از ورود گردشکران جلوگیری و توصیه اکید میکنیم همشهریان بومی که در خوزستان و بوشهر ساکن هستند تا بهتر شدن اوضاع به شهرستان مراجعه نکنند.

کنترل مبادی ورودی  شهرستان لنده و اعمال محدودیت ورود مسافران در تعطیلات عید فطر+تصاویر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار