مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: انتصاب در پست های مدیریتی این سازمان صرفا از طریق شرکت در آزمون کتبی و سپس مصاحبه و ارزیابی صورت می گیرد.
کد خبر: ۸۵۳۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 23 May 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عباس نورمحمدی گفت: انتصاب در سمت‌های مدیریتی این سازمان تنها از میان افرادی انجام می شود که در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی امتیازات لازم را کسب کرده باشند.
وی افزود: بر همین اساس با ابتکار مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، در دی ماه سال گذشته با همکاری سازمان سنجش آزمونی به منظور «شناسایی مدیران آینده» این سازمان برگزار شد و نفرات برتر هر استان که بالاترین امتیاز را به دست آوردند به سازمان معرفی شدند که در صورت موفقیت در مراحل بعدی شامل مصاحبه و ارزیابی می توانند در سمت های مدیریتی به کار گرفته شوند.
مدیرکل تامین اجتماعی کهگییلویه و بویراحمد برقراری نظام شایسته گزینی، دسترسی عادلانه و برابر همه کارکنان  برای فرصت¬های ارتقای شغلی و تصدی سمت‌¬های مدیریتی و توسعه بهره¬‌وری و کارایی نیروی انسانی را از اهداف این طرح بیان کرد و گفت: در انتصاب مدیران و مسوولان بخش های بیمه ای و درمانی این سازمان، نتایج آزمون کتبی، نتایج کانون های ارزیابی و سوابق و تجارب افراد ملاک عمل خواهد بود.
وی با بیان  این که با این کار، همکارانی که برای سطوح مدیریتی دارای قابلیت و توانمندی کافی باشند و واجد پذیرش مسولیت تشخیص داده شوند در شرایطی کاملا عادلانه ، علمی و تخصصی شناسایی و ارزیابی می شوند، گفت: سازمان تامین اجتماعی سازمانی عمومی با کارکردهای تخصصی و ارایه کننده خدمات بیمه ای و درمانی به 44 میلیون نفر از جمعیت کشور است و دانش علمی و تخصصی، توانایی مدیریتی، تجربه و شایستگی افراد نقش مهمی در پویایی و موفقیت آن دارد و لذا واگذاری مدیریت ها در سطوح گوناگون جز با لحاظ ملاک های یادشده امکان پذیر نخواهد بود.
نورمحمدی رضایت مندی بیشتر جامعه هدف این سازمان و ارایه بهتر خدمات به آنان را از نتایج اعمال این ساز و کار در انتصاب ها بیان کرد و افزود: در مقاطع بعدی نیز آزمون ها به منظور شرکت گسترده تر کارکنان و بهره مندی از ظرفیت و توانایی آنان تداوم خواهد یافت و هر گونه انتصاب در مشاغل مدیریتی در فرایندی کاملا شفاف و با مراجعه به بانک اطلاعات شرکت کننددگان و نفرات برتر این آزمون ها صورت خواهد گرفت.
برچسب ها: عباس نورمحمدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار