باید بدانند قبل از اینکه طرفدار پر و پا قرص جناب موحد و مخالف سرسخت عدل هاشمی پور باشند رسانه اند و رسانه رسالتی عظیم با شاخصه ی مطالبه گری عام برعهده دارد.
کد خبر: ۸۵۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴ 22 May 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید حسین رهی طی یادداشتی نوشت : باید بدانند قبل از اینکه طرفدار پر و پا قرص جناب موحد و مخالف سرسخت عدل هاشمی پور باشند رسانه اند و رسانه رسالتی عظیم با شاخصه ی مطالبه گری عام برعهده دارد.
اخیرا بر خروجی سایت های حامی  نماینده منتخب کهگیلویه بزرگ تیترهای زیر با قلم درشت خودنمایی می کند: 
پروژه بزرگ آبرسانی حومه غربی دهدشت به نیمه راه نرسیده تعطیل شد / 
پتروشیمی دهدشت بیابانی درحال فراموشی
در پایان مطلب اول آمده است:
با این روند افق مناسبی برای طرح پیش بینی نمی شود!!!
و در پایان مطلب دوم آمده است: اگر قابل پیگیری نیست طرح همین جا ملغا شود!!!
ناگفته پیداست که یکی از شگردهای پیمانکاران  و شاید تنها اهرم فشارشان این است که در یک نقطه و یا مقطع حساس اقدام به تعطیلی پروژه می کنند تا شاید سریع تر مطالباتشان وصول و یا امتیاز دیگری کسب نمایند و اینجاست که باید هنر نماینده و کارفرما به کار گرفته شود تا مسئله به گونه ای که نه سیخ بسوزد نه کباب فیصله یابد نه اینکه با تهدید و یا اقدام به تعطیلی پروژه از سوی پیمانکار، شال عزا به گردن سر داده شود.
و اما در مورد مطلب منتشره در برخی سایت های محلی با عنوان: پتروشیمی دهدشت بیابانی در حال فراموشی ، آمده است  که انتشار این یادداشت موجب شگفتی و بسیار قابل تأمل است.
به راستی ملغا کردن یک طرح ملی دارای ردیف بودجه، به این راحتی امکان پذیر است؟
به راستی طرحی که در بورس قرار گرفته و ارزش سهام آن نسبت به زمان آغاز 10 برابر شده است قابل ملغا است؟
آیا طرحی که منابع ارزی و ریالی آن مشخص است و موجودی ریالی آن در حال حاضر بالغ بر 300 میلیارد تومان و موجودی ارزی آن بالغ بر 25 میلیون یورو است و وزیر نفت دو مرحله از آن بازدید داشته و تاکید بر اتمام آن داشته و دارد به این راحتی قابل لغو است؟
آیا طرحی که تا کنون بیش از 200 میلیارد تومان در آن هزینه شده است قابل لغو است؟
آیا می دانید پتروشیمی دهدشت جهت استقرار دفاتر در دهدشت اقدام به خرید ساختمان به مبلغی بالغ بر 2 میلیارد تومان نموده است؟  آیا طرحی که بیش از 70 درصد تجهیزاتش داخلی است و انعقاد قرارداد با سازندگان داخلی در شرف انجام است و البته تمام لوله های مورد نیاز خط اتیلن از گچساران به دهدشت نیز خریداری شده است قابل لغو است؟
از همه اینها گذشته می دانیم که پتروشیمی دهدشت یک چرخه تولیدی است و در سال جهش تولید در کلام مقام معظم رهبری آیا به جای تقویت آن و تلاش در جهت تسریع، به راحتی قابل لغو است؟
به راستی این همه ی آن عزتی بود که در بوق و کرنا کرده بودند!؟
و آیا راه رسیدن به عزت، لغو طرح های اشتغالزای ملی در کهگیلویه ی محروم است!!!؟؟؟
پیشنهاد میگردد به جای طرح پیشنهاد لغو طرح و انتشار نقاط ضعف احتمالی، نقاط مثبت متعدد که موجب امیدواری در مردم می باشند به اشتراک گذاشته شوند و فشار آوردن مضاعف به نماینده مردم، استاندار و مسئولان اجرایی در جهت تسریع در کار به جد در دستور کار قرار گیرد.
کلام آخر: 
سردار هاشمی پور حتی در رسانه ملی به منتخب مردم تبریک گفت و ضمن دعوت همگان به پرهیز از بداخلاقی، همکاری همه جانبه با وی در جهت رسیدن به توسعه را توصیه نمود 
باشد که توسعه ی کهگیلویه بزرگ فراتر از تمامی امیال و اغراض در رأس امور هر کهگیلویه ای و هر آنکس که دلش برای این خطه می سوزد قرار گیرد ان شاءالله.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار