روز گذشته ، با مدیریت جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ، تعدادی بسته های معیشتی در راستای کمک های مومنانه جهت توزیع بین نیازمندان تهیه و آماده ارسال به منازل این خانواده ها شد که آغاز این برنامه با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده ولی فقیه در استان اعلام شد .
کد خبر: ۸۵۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷ 17 May 2020
روز گذشته ، با مدیریت جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ، تعدادی بسته های معیشتی در راستای کمک های مومنانه جهت توزیع بین نیازمندان تهیه و آماده ارسال به منازل این خانواده ها شد که آغاز این برنامه با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده ولی فقیه در استان اعلام شد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی روز شنبه در آیین توزیع ۲ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا و نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد که در یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: رزمایش ملی کمک مؤمنانه از تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب بوده و آثار و برکات ارزنده آن نیز بعدها مشخص می شود.
وی افزود: این کمک ها صدقه جاریه است و سبب رفع بخشی از مشکلات اقتصادی مردم کشور و کهگیلویه و بویراحمد می شود.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: دشمنان در شرایط شیوع بیماری کرونا سعی داشتند بین ملت ایران و نظام فاصله ایجاد کنند اما به لطف الهی و با هوشیاری مسؤولان اجرایی کشور موفق نشدند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: تاکنون حدود ۵۰ هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا و نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: کمک های مؤمنانه در کشور و این استان نشان می دهد که دولت و مسؤولان اجرایی نظام همواره به فکر مردم بوده و هنگام بروز مشکلات هرگز آنها را فراموش نمی کنند.
حسین کلانتری اظهار داشت: تحریم های ظالمانه دشمنان و شیوع بیماری کرونا عده ای از مردم کشور و کهگیلویه و بویراحمد را با مشکلات اقتصادی مواجه کرده اما با تدبیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش ملی کمک مؤمنانه و همت دولت این مشکلات تا حدودی کاهش یافته اند.
وی افزود: کمک‌ های مؤمنانه بیانگر نوعدوستی ملت ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد بوده و در این استان نیز به لحاظ وسعت و عمق مطلوب ارزیابی شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پیش بینی می ‌شود که تا پایان ماه رمضان امسال ۱۱۴ هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا و نیازمندان این استان توزیع شود.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ۵۸ هزار نفر از اسیب دیدگان کرونا و نیازمندان این استان تاکنون در سامانه دریافت بسته های معیشتی نام نویسی کرده اند.
سردار حمید خرمدل اظهار داشت: توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا و نیازمندان شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از ۲۸ اردیبهشت ماه امسال به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) آغاز می‌ شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: یک هزار و ۷۰۰ عدد از مجموع این ۲ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی با اعتبارات جمعیت هلال احمر کشور و مابقی نیز از محل اعتبارات استان از سوی استاندار تهیه شده است.
سید امان الله جهانبین اظهار داشت: ارزش هر کدام از این بسته های معیشتی چهار میلیون ریال است.
وی افزود: علاوه بر این بسته های معیشتی ۱۰ هزار و ۸۰ بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش و ژل ضدعفونی کننده نیز به بیماران نیازمند و سرطانی کهگیلویه و بویراحمد اهدا می ‌شود.
حاشیه جالب
در پایان مراسم بازدید استاندار از محل بسته بندی و آماده سازی برای ارسال ، رئیس جمعیت هلال احمر به مناسبت هفته روابط عمومی ، با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه از روابط عمومی این جمعیت به صورت ویژه تقدیر کرد.
 
 
دانلود
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار