استاندار در نشست ستاد مقابله با کرونا
کلانتری آخرین جزئیات ستاد ملی مقابله با کرونا را که از زبان رئیس جمهور و با حضور ویدید کنفرانسی استانداران برگزار شد تشریح کرد.
کد خبر: ۸۵۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱ 16 May 2020
کلانتری آخرین جزئیات ستاد ملی مقابله با کرونا را که از زبان رئیس جمهور و با حضور ویدید کنفرانسی استانداران برگزار شد تشریح کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری در این نشست مهمترین موضوعات مطرح شده از طرف حجت الاسلام حسن روحانی را مطرح کرد و گفت : مراسم روز قدس امسال با توجه به شرایط کروناویروس در همه مساجد و شهرهایی که وضعیت سفید اعلام شده با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار خواهد شد اما راهپیمایی روز قدس نداریم .
حسین کلانتری افزود: شبهای احیا ۱۹ و ۲۱ رمضان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و امیدواریم که شب ۲۳ رمضان نیز با رعایت توصیه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود.
وی اظهارکرد: مراسم روز قدس امسال با توجه به شرایط کروناویروس در همه مساجد و شهرهایی که وضعیت سفید اعلام شده با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار خواهد شد اما راهپیمایی روز قدس نداریم و تنها در شهر تهران ممکن است رژه موتوری و خودرویی برگزار شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نماز عید فطر در مصلاها و مکانهای بزرگ برگزار نمی شود بلکه در مساجد محلات و فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
کلانتری تصریح کرد: تا اطلاع ثانوی پارکها و تفرجگاههای استان کهگیلویه و بویراحمد تعطیل هستند. با توجه به شرایط استان خوزستان دنبال و پیگیر هستیم موافقت ستاد ملی کرونا  را جهت کنترل و مدیریت ورود و خروج به استان را برای مدت چند روز بگیریم.
وی ادامه داد: مردم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، در تجمعات حضور پیدا نکنند، خود مردم استفاده از ماسک را اجباری کنند و در رفت و آمدها بخصوص به استان خوزستان مراقبت کنند و حتی الامکان خودداری کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: رسانه ها به مردم هشدار دهند و آگاهی بخشی کنند که درست است شرایط استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با کروناویروس بهتر است اما شرایط عادی نیست و باید مراقب باشیم تا با شرایط بدی و پیک کرونا مواجه نشویم.
وی بیان کرد: از مردم استان انتظار داریم همچون گذشته که در غربالگری و کاهش تلفات ناشی از کرونا همکاری و مشارکت داشتند توصیه ها و پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنند تا ان شالله با مشکلی مواجه نشویم.
کلانتری خطاب به خبرنگاران گفت: از سایت ها و خبرنگاران انتظار داریم به مردم بگویید شرایط کنونی پایدار نیست و کرونا وجود دارد و مراقب باشیم به شرایط بدی گرفتار نشویم اگر قرار است با پیک مواجه نشویم و خطری تهدید نکند مردم همکاری داشته باشند تا شاهد سیر نزولی شیوع ویروس باشیم.
توضیحات کامل استاندار را در کلیپ زیر ببینید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار