تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می دهد:
به نظر می رسد تغییر در آموزش و پرورش بسیاری از مناطق استان خصوصا در دو حوزه بویراحمد و دنا و همچنین چهار شهرستان کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده جدی باشد اما اینکه در چه زمانی و تا چه میزان متاثر از قدرت منتخبین جدید باشد نکته ای است که هنوز کاملا مشخص نیست و به نظر می رسد تلاش منتخبین برای تغییر مدیران آموزش و پرورش نیازمند تامین نظر مدیر کل آموزش و پرورش باشد به دو دلیل !
کد خبر: ۸۴۹۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ 12 May 2020
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدتی است که در محافل غیر رسمی بحث تغییرات مدیریتی متناسب با شرایط سیاسی روز مطرح می شود و گاه و بی گاه سر از رسانه ها در می آورد . در این بین برخی خبرها به نقل از منابعی آگاه و به صورت سربسته مطرح می شوند و گاهی هم به صورت عیان و بی پرده منتشر می شوند.
شب گذشته خبری بر خروجی برخی رسانه های محلی قرار گرفت که بر اساس آن اعلام شده بود ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد تغییر کرده است . برخی از صدور ابلاغ حکم مدیر جدید به نام کورش دلشاد خبر می دادند و حتی اعلام شد زمان تودیع و معارفه برای روز شنبه هفته آینده خواهد بود!
پیرامون یک خبر تایید نشده انتصاب در آموزش و پرورش !
 
پیام تبریک برای مدیر بدون ابلاغ !
این خبر بازتاب متفاوتی در فضای مجازی و رسانه ها داشت  و حتی برخی پیام تبریک هم برای این انتصاب منتشر کردند! برای نمونه مسئول سازمان بسیج فرهنگیان رسما پیام تبریک برای دلشاد فرستاد که برخی رسانه های محلی هم آن را منتشر کردند!
در این پیام آمده است:
برادر ارجمند جناب آقای کوروش دلشاد
رئیس محترم اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد
با سلام و احترام؛
خدمت بی منت به جوانانی شریف، نجیب و ارزش مدار که از حریم آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت به زیبایی حراست می کنند، نعمتی است که فقط شایستگان، به خادمی چنین مردمی نائل می گردند و حال که شما برادر ارجمند به عنوان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد منصوب شده اید تبریک خویش را آراسته حضور پرخیر و برکت شما در این مسئولیت خطیر در پیشرفت علمی کشور می نمایم.
مطمئناٌ مدیریت اثر بخش و توانمند توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی، موجبات ارتقاء آن مجموعه را فراهم خواهد نمود.
و از درگاه حضرت سبحان، تداوم تعالی و توفیق، سعادت و سیادت جناب عالی را مسالت دارم.
و من الله التوفیق
سرهنگ جاماسب بهمنیار
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد
خبری که تکذیب شد!
این خبر به این صورت و اینکه ابلاغی صادر شده است از طرف مسئولین رسمی تکذیب شد ! شب گذشته اردشیر یاری معاون پشتیبانی آموزش و پرورش در یکی از گروه های فضای مجازی در واکنش به این خبر ، گفت : تا این لحظه هیچ ابلاغی برای کسی به منظور رئیس جدید آموزش و پرورش بویراحمد زده نشده است و این خبر کذب است.
یاری‌ اینگونه تکذیب کرد که ابلاغ مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد برای دلشاد صادر نگردیده و در آینده ممکن است که این اتفاق بیفتد، ولی فعلاً ابلاغی صادر نشده است.
هزینه سنگین تقابل منتخبین با مدیر کل!
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نظر می رسد تغییر در آموزش و پرورش بسیاری از مناطق استان خصوصا در دو حوزه بویراحمد و دنا و همچنین چهار شهرستان کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده جدی باشد اما اینکه در چه زمانی و تا چه میزان متاثر از قدرت منتخبین جدید باشد نکته ای است که هنوز کاملا مشخص نیست و به نظر می رسد تلاش منتخبین برای تغییر مدیران آموزش و پرورش نیازمند تامین نظر مدیر کل آموزش و پرورش باشد به دو دلیل !
اولا فعلا دولت روحانی بر سر کار است و زارع پور به عنوان مدیر دولت منتصب به اصلاحات به این راحتی اجازه کنار گذاشتن مدیرانی که عملکرد خوبی داشته اند را به نفع منتخبین اصولگرا نخواهد داد!
دوما ، هادی زارع پور فعلا از حمایت غلام رضا تاجگردون برخوردار است و به احتمال قوی هزینه های سیاسی تنش بین دو منتخب اصولگرا و نماینده گچساران و باشت برای حداقل مدت زمان باقی مانده از دولت روحانی بسیار سنگین خواهد بود و فعلا هر تغییری باید با دلایل توجیه کننده برای مدیر کل اموزش و پرورش همراه باشد.
و نکته اخر اینکه در نفوذ و دخالت بی جای نمایندگان ادوار مختلف مجلس در آموزش و پرورش شکی نیست اما به نظر می رسد در شرایط فعلی برای منتخبین اصولگرای استان ، یکی از شروط تغییر ، بی شک تامین نظر مدیر کل باشد و یا به عبارت دیگر در پشت پرده و غیر رسمی این تغییرات ، نارضایتی هادی زارع پور از مدیران مورد نظر منتخبین برای تغییر ، یکی از شروط لازم خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
همه معامله گر شده اند از مدیر کل گرفته تا نماینده و کارشناس و وزیر طبیعیه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار