کد خبر: ۸۴۵۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳ 03 May 2020

حوزه های امتحانی دانش آموزان ضدعفونی شود

تابناک/ فرماندار فومن گفت: با توجه به برگزاری حضوری امتحانات برخی پایه های تحصیلی حوزه های امتحانی باید ضد عفونی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا محسنی صبح یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش فومن با تبریک فرارسیدن روز معلم، اظهار کرد: جامعه از نظر پرورش روح و تربیت انسان‌ها مدیون معلمان است.

وی با اشاره به فعالیت شبکه آموزشی «شاد»، بر لزوم همکاری همه برای تسهیل در ارائه مستمر خدمات آموزشی به دانش آموزان تاکید کرد و افزود: به منظور رفع مشکلات این شبکه، آسیب شناسی و طرح‌های پیشنهادی در قالب مکاتبه به استان ارائه خواهد شد.

فرماندار فومن به بروز مشکلات فراوان با شیوع ویروس کرونا در دنیا، کشور و استان گیلان اشاره کرد و گفت: گیلان در ابتدای اپیدمی مشکلاتی داشت، اما فرهنگ بالای مردم این استان در همکاری و مساعدت با مسئولان در مقابله با این ویروس سبب شد وضعیت کنترل و اکنون شاهد بهبود شرایط در استان باشیم.

محسنی با تقدیر از فعالان طرح مواسات که تصاویر زیبایی از همدلی و انسانیت ترسیم کردند، افزود: مردم شهرستان، به ویژه اصناف، خیرین، گروه‌های جهادی و هیئت‌های مذهبی مبلغ ۵۲۳ میلیون تومان تجهیزات پزشکی به بیمارستان اهدا کردند و بیش از یک میلیارد تومان در قالب بسته معیشتی توسط مردم و خیرین به نیازمندان اهدا شد.

وی با اشاره به لزوم ضدعفونی سازی حوزه‌های امتحانی با همکاری دست متولیان امر و با بیان اینکه در صورت نیاز از ظرفیت نیروهای شبکه بهداشت استفاده شود، تصریح کرد: مشکلات آموزش و پرورش باید شناسایی شده تا راهکارهای حل آن نیز ارائه شود.

عملکرد خوب فومن در سنددار کردن واحدهای آموزشی در سطح گیلان

رئیس آموزش و پرورش فومن در ادامه این جلسه با اشاره به تلاش‌های انجام شده از سوی این دستگاه، اظهار کرد: شهرستان فومن رتبه نخست سنددار کردن واحدهای آموزشی را در سطح استان دارد.

فاضل فاضل نیا به نزدیکی پایان سال تحصیلی و فرا رسیدن زمان برگزاری امتحانات دانش آموزان اشاره کرد و افزود: امتحانات دوره‌های آموزشی اول تا یازدهم به صورت آنلاین و فقط امتحانات دوره دوازدهم به صورت حضوری در مراکز آموزشی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار