صیدی : هم اکنون 1400 کیلوگرم مرغ کشتار شده در سردخانه کشتارگاه موجود است که به زودی در خصوص این موضوع توسط اداره دامپزشکی و علوم پزشکی استان تصمیم گیری می‌شود.
کد خبر: ۸۳۶۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ 06 April 2020
مدیرشبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: برای آگاهی از سلامت تمامی کارگران مشغول در کشتارگاه مرغ گچساران تست و آزمایش گرفته شده است که خوشبختانه جواب آزمایش این کارگران منفی بوده و تنها یک کارگر به ویروس کرونا مبتلا شده است.
 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سهراب صیدی ظهر امروز در نشست شورای سلامت گچساران که با حضور فرماندار و دیگر اعضای  شورای سلامت که در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: در چند روز گذشته خبری مبنی بر اینکه یکی از کارگران کشتارگاه مرغ گچساران به ویروس کرونا گزارش شد که ما بلافاصله با همکاری شهرداری،  نیروی انتظامی و با حکم دادستانی این کشتارگاه در همان نیمه شب ساعت 3 بامداد پلمب شد.
 وی  با بیان اینکه مرغ کشتار شده بلافاصله به سردخانه منتقل شد، گفت: برای آگاهی  از سلامت تمامی کارگران مشغول  در کشتارگاه مرغ گچساران  تست و آزمایش گرفته شده است که خوشبختانه  جواب آزمایش این کارگران منفی بوده  و تنها یک کارگر به ویروس کرونا  مبتلا شده است.
مدیرشبکه بهداشت و درمان گچساران با بیان  اینکه جواب تست  فرد مشکوک مبتلا به ویروس کرونا در کشتارگاه مرغ گچساران مثبت بوده است، عنوان کرد:  این فرد به علت اینکه یکی از اهالی  خانواده‌ آن به ویروس کرونا مبتلا شده بود  درگیر شد چرا که  این ویروس همه‌گیر است.

صیدی در ادامه به مرغ کشتار شده  اشاره کرد و گفت:  هم اکنون 1400 کیلوگرم مرغ کشتار شده در سردخانه کشتارگاه موجود است که به زودی در خصوص این موضوع توسط اداره دامپزشکی و علوم پزشکی استان تصمیم گیری می‌شود.
وی با بیان اینکه کشتارگاه گچساران تا اطلاع ثانوی پلمب است، اذعان کرد: مرغ موجود در بازار گچساران کاملا سالم است و شهروندان از این بابت نگرانی نداشته باشند.
صیدی با تقدیر و تشکر از همکاری خوب شهروندان در مبارزه با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: شهروندان فهیم گچسارانی توجه داشته باشند که بحران این بیماری کشنده به پایان نرسیده و هنوز امکان مبتلا به این بیماری و خطر مرگ شهروندان را تهدید می‌کند پس بهترین راهکار برای ریشه کن شدن این ویروس  در خانه ماندن و رعایت توصیه‌های بهداشتی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار