مدیر بسیج رسانه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛
رضایی : انتظار داریم با توجه به خدمات جهادی و تلاش های اصحاب رسانه در این ایام، وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی نگاه ویژه ای به معیشت اصحاب رسانه داشته باشد و هر چه سریع تر اقدامات مناسبی را در این زمینه انجام دهد.
کد خبر: ۸۳۶۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 06 April 2020

با همکاری بسیج رسانه و قرارگاه سردار شهید قاسم سلیمانی سپاه فتح بسته های بهداشتی بین خبرنگاران شهر یاسوج توزیع شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد  سروان پاسدار فخرالدین رضایی، مدیر سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد امروز در گفت و گو با خبرنگاران  گفت: اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای بحث شیوع کرونا، فعالیت و تلاش های بسیار خوبی در موضوع آموزش و اطلاع رسانی مقابله با کرونا داشته اند.
وی افزود: پایگاه های خبری، خبرگزاری ها و مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد در کنار صدا و سیمای استان با استفاده از همه ظرفیت رسانه ای نسبت به وظایف خود عمل کردند و همانند دستگاه های خدمات رسان تعطیلی نداشتند تا بتوانند آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به مقابله با کرونا را به استحضار مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد برسانند.
رضایی ضمن تشکر از رسانه های استان اضافه کرد: پوشش اخبار و اطلاعیه های شورای مقابله با کرونا در استان و دانشگاه علوم پزشکی، گفت و گو با پزشکان و متخصصین استان در خصوص روش های مقابله و پیشگیری از کرونا،  بازتاب خدمات کادر درمانی عزیز و دلسوز استان، استفاده از ظرفیت هنرمندان و ورزشکاران استان جهت تشویق مردم برای در خانه ماندن، حمایت رسانه ای از اقدامات قابل تقدیر صاحبان خانه و مغازه برای بخشیدن کرایه ها بخشی  از اقدامات و خدمات رسانه های استان بوده است.
مدیر بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اطلاع رسانی خدمات نیروهای نظامی و انتظامی استان که در بحث غربال گری ورودی ها، حفظ امنیت و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی فعال بودند و نیز حمایت رسانه ای از تلاش های کادر درمانی استان و هم چنین نیروهای جهادی که در امر تولید لوازم بهداشتی و ضدعفونی معابر خدمات قابل تقدیری ارایه کردند از دیگر فعالیت رسانه های استان بوده است.  

رضایی گفت: انتظار داریم با توجه به خدمات جهادی و تلاش های اصحاب رسانه در این ایام،  وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی نگاه ویژه ای به معیشت اصحاب رسانه داشته باشد و هر چه سریع تر اقدامات مناسبی را در این زمینه انجام دهد.

وی ابراز داشت: بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش کرده با همکاری قرارگاه شهید سلیمانی سپاه فتح و گروه های جهادی بسیج نسبت به ضدعفونی دفاتر رسانه ها و اهدای بسته های بهداشتی به رسانه های فعال استان خدمت رسانی نماید.

رضایی در پایان گفت: جشنواره رسانه ای مقابله با کرونا نیز با همکاری حوزه هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بسیج رسانه و دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شده است که خبرنگاران استان می توانند در این جشنواره شرکت نمایند و از جوایز ارزنده آن بهره مند شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار