در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد
بخشدار کبگیان : پیکر فرهنگی کهگیلویه و بویراحمدی پس از 5 روز مفقودی در کوه های نرماب شهرستان بویراحمد توسط یکی از دهیاران بخش کبگیان پیدا شد.
کد خبر: ۸۳۶۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 06 April 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مرحوم رحمت‌الله صولتی از شهر چیتاب 5 روز پیش به منظور کوهنوردی به ارتفاعات  نرماب رفته بود، که تا لحظه مخابره این خبر هنوز به خانه برنگشته بود.
بخشدار کبپیان در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اظهار داشت : مرحوم صولتی صبح ۱۴ فروردین به منظور کوهنوردی از خانه بیرون رفته بود و تاکنون هیچ اطلاعی از سرنوشت او در دست نبود.
مهران گودرزیان افزود : پس از اعلام مفقودی ، گروه های مختلف دولتی ، بسیج ، سپاه و مردم محلی اقدام به جستجوی گسترده در مناطق مختلف کوه نرماب کردند که لحظاتی پیش اعلام شد پیکر این فرهنگی سالم پیدا شده است اما هنوز دلیل مرگ وی مشخص نیست.
وی گفت : در طی روزهای گذشته با توجه به صعب العبور بودن منطقه فرضیه های متفاوتی از جمله احتمال حمله حیوانات درنده و یا پرت شدن از ارتفاع در خصوص دلیل مفقودی اعلام می شد و برخی از غیر محتمل بودن پیدا شدن آثاری از وی خبر می دادند.
گودرزیان ادامه داد : با طولانی شدن مدت مفقودی مرحوم صولتی ، تلاش ها گسترده تر شد و علاوه بر نیروها ی سپاه ، بسیج و هلال احمر ،گروه های مردمی بیشتری به جستجوی محل پرداختند که نهایتا لحظاتی پیش اعلام شد پیکر این فرهنگی به صورت سالم در کوه نرماب پیدا شده است.
بخشدار کبگیان در مورد جزئیات پیدا شدن پیکر مرحوم صولتی گفت : یکی از دهیاران بخش کبگیان پیکر مرحوم را در حالتی که کاملا سالم و بر پهلو افتاده بود پیدا کرد که در کنار پیکر تلفن همراه و کوله پشتی وی دست نخورده بود.
گودرزیان ضمن رد کردن فرضیه حمله حیوانات درنده گفت : جسد مرحوم صولتی کاملا سالم بوده و از نظر ما با توجه به ظاهر پیکر ، فرضیه حمله حیوان درنده مردود است و احتمالا مرگ طبیعی بوده باشد البته تعیین علت مرگ با مراجع قانونی است.
مرحوم صولتی ساکن روستای دم تنگ باوری ازتوابع چیتاب و معلم با سابقه بیش از 28 سال کار در آموزش و پرورش است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار