کد خبر: ۸۳۶۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ 04 April 2020
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: روز یک‌شنبه بارش‌های حجیمی در استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده که احتمال بروز خسارت‌هایی ناشی از آن دور از انتظار نیست.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا در ارتباط با وضعیت هوای کشور در هفته جاری اظهار کرد : هفته پربارشی در کشور پیش‌بینی شده است. امروز استان‌های نوار شمالی ، آذربایجان شرقی ، زنجان ، قزوین ، استان‌های گیلان ، مازندران ، گلستان ، خراسان رضوی و تا حدودی خراسان شمالی بارش‌ هایی را خواهند داشت.
وی ادامه داد: روز یکشنبه (۱۷ فروردین) بارش‌ها در شمال شرق کشور و استان‌های گلستان، مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی خواهد بود.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: بارش‌ها در خراسان رضوی به خصوص در نیمه شرقی از شدت قابل توجهی برخوردار خواهد بود. با توجه به پیش‌بینی حجیم بودن بارش‌ها در این استان احتمال بروز خسارت‌ دور از انتظار نیست.
ضیائیان با بیان این‌که روز دوشنبه (۱۸ فروردین) بارش‌ها در استان‌های شمال غربی کشور خواهد بود، گفت:‌ روز سه‌شنبه (۱۹ فروردین) نیز بارش‌ها بخش‌هایی از شمال غرب، نوار شمالی و برخی از استان‌های مرکزی را پوشش خواهد داد.
وی در ارتباط با وضعیت بارش‌ها در روز چهارشنبه (۲۰ فروردین) عنوان کرد: استان‌ها شمال غرب، حاشیه زاگرس و استان‌های مرکزی تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار خواهند گرفت.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: روز پنج‌شنبه نیز بارش‌ها استان‌های جنوب غرب کشور همچون لرستان، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، استان‌های مرکزی مثل اصفهان و استان مرکزی، همدان و حتی کرمان و یزد را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد.
ضیائیان در ارتباط با وضعیت هوای پایتخت نیز گفت: امشب بارش‌های خفیفی در شمال استان تهران پیش‌بینی می‌شود ولی از روز سه‌شنبه تا پنج‌شنبه بارش‌هایی را در استان شاهد خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار