پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۵۳ هزار و ۱۸۳ تن افزایش یافت این در حالی است که در کهگیلویه و بویراحمد تنها شهرستانی که تاکنون سفید اعلام شده بود ، به رنگ مناطق آلوده درآمد.
کد خبر: ۸۳۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷ 03 April 2020

پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۵۳ هزار و ۱۸۳ تن افزایش یافت این در حالی است که در کهگیلویه و بویراحمد تنها شهرستانی که تاکنون سفید اعلام شده بود ، به رنگ مناطق آلوده درآمد.

کهگیلویه و بویراحمد ، فروردین 15 _ کرونا 7 / رنگی شدن تنها نقطه سفید کهگیلویه و بویراحمد !
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مجموع 218‪ نمونه ارسال شده به ازمایشگاه های تشخیصی، 7 مورد جدید در پانزدهمین روز از فروردین ماه شناسایی شده است..
پرویز یزدانپناه به تفکیک پراکنش جغرافیایی بیماران پرداخت و عنوان کرد: 2 بیمارمرد و یک بیمار زن در کهگیلویه، یک بیمار مرد و یک بیمار زن در گچساران و 1 بیمار مرد در لنده  و یک بیمار مرد در بویراحمد شناسایی و شمار مبتلایان به 176 بیمار رسیده است.
وی اضافه کرد: تقاضامندیم مردم از هرگونه دید و بازدید در طول بیماری خودداری و انجام صله رحم و عیادت از بیماران را به دوره کامل بهبودی فرد موکول نمایند زیرا بیماران پس از بهبود تا مدتی می توانند ناقل باشند. 
دکتر یزدانپناه در پایان گفت:  از عموم مردم خواهشمندیم جهت آگاهی از وضعیت سلامت خود به سایت salamat.gov.ir مراجعه کرده و در صورت داشتن هر گونه سوال با سامانه 4030 تماس حاصل نمایند.
بنابر این گزارش نکته مهم آمار روز 15 فروردین در کهگیلویه و بویراحمد ، شناسایی اولین مبتلای کرونایی در شهرستان لنده است که تا کنون این شهرستان تنها منطقه سفید استان محسوب می شد.
آخرین آمار مبتلایان به کرونا در ایران
به گزارش «تابناک کهگیلویه و بویراحمد »؛ دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان هم در مورد آخرین امار مبتلایان به کرونا کشور گفت: با بررسی‌های انجام شده از میان افراد مشکوک، تاکنون ابتلای تعدادی از افراد از نظر ابتلا به ویروس کووید-۱۹ بر اساس شواهد آزمایشگاهی، قطعی گزارش شده و بر اساس آخرین نتایج آزمایش‌ها، ابتلای ۲۷۱۵ مورد جدید از ظهر گذشته تا امروز قطعی شده است.

جهانپور افزود: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۳۴ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۳۲۹۴ تن رسیده است؛ همچنین تا به امروز خوشبختانه ۱۷۹۳۵ تن بهبود یافته‌اند و البته ۴۰۳۵ تن از بیماران بستری از جمله افراد بدحال هستند که امیدواریم با مراقبت‌های کادر درمانی، دعای خیر شما و الطاف حق بهبود پیدا کنند.

وی در ادامه از خوداظهاری بیش از ۶۹ میلیون تن از هموطنانمان در طرح بسیج ملیِ مقابله با کرونا خبر داد و از آن دسته از هموطنانمان که به هر دلیل موفق به ثبت‌نام در این سامانه نشده‌اند، خواست تا با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir به این طرح بپیوندند، حتی آن‌هایی که قبلا ثبت نام کرده‌اند و اکنون علائم شبه آنفلوانزا یا شبه کرونا دارند.
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا در ایران به صورت نقشه پویا یا برای مشاهده آمارها به صورت نمودارهای خطی و میله‌ای در بازه‌های زمانی متفاوت، روی نقشه کلیک کنید.
آخرین آمار مبتلایان به کرونا در ایران / کهگیلویه و بویراحمد ، فروردین 15 _ کرونا 7 / رنگی شدن تنها نقطه سفید کهگیلویه و بویراحمد !
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار