کد خبر: ۸۳۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴ 01 April 2020

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز 13فرودین ماه 99 با معاونت امور اقتصادی استانداری استان دیدار کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد،مجید صفائی در این نشست با اشاره به نامگذاری سال 99 از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید»،گفت: اولویت این اداره کل اجرای طرح های اشتغالزا همراه با تولید در حوزه گردشگری و صنایع دستی است.
سرپرست میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، اظهارکرد: در سال 99چند پروژه اقتصادی در حوزه گردشگری استان با حمایت مسئولان ملی وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کشور در استان اجرا می شود.
او افزود: گردشگری کهگیلویه و بویراحمددر حال تحول در حوزه زیر ساخت ها است که انتظار می رود مسئولان ارشد استانی با این اداره کل همکاری بیشتری داشته باشند.
معاونت امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تبریک سال جدید،گفت:تمام امکانات دولت و بخش خصوصی استان در ایام در راه کنترل بیماری کرونا بکار گرفته شده است.
سید حشمت الله صمیمی دوست، با بیان اینکه بعد از شکست کرونا برنامه های اقتصادی در حوزه گردشگری استان اجرا می شود،گفت:پروژه های نیمه تمام گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برای افتتاح کامل از طریق دریافت تسهیلات تامین اعتبار می شود.
او به مشکلات راه اندازی پروژه سرمایه گذاری گردشگری تله کابین یاسوج اشاره و افزود:تسهیلات ویژه برای اتمام این پروژه اقتصادی از طریق مسئولان ملی تامین شده است.
معاونت امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد رویکرد مدیریت جدید در اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان را خوب ارزیابی کرد و تصریح کرد: در این مدت کم مدیریت جدید پروژهای اقتصادی در حوزه گردشگری و صنایع دستی پیشرفت های بالایی داشته است.
او گردشگری را یکی از محورهای مهم توسعه در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کردوگفت: از سرمایه گذاران در حوزه گردشگری در تمام شهرستانهای استان حمایت ویژه می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار